ADSL tegenvallend?

vbimport

Check http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=9171

Cya Wannabe

Met die bedoel ik niks.

Maar als ik reply doe ik meestal de smiley dus…

dames en heren

een stukje nutteloze info…?

Dit is zeker geen nutteloze info …

Check adsl topic anders maar dus niet zo zeikuh…

Ik doelde dan ook op je reply.

no hart feelings…

Nee gewoon … zo van … jwt…

Ik wil niet verkeerd overkomen

Adsl is ook nie echt te pruimen
ten eersten pakken duurder en veel problemen met inloggen
Voorlopig staat dit nog echt in kinderschoenen

Misschien is mij iets ontgaan, maar ADSL, kan je momentel toch helemaal nog niet op abonneren.

weet iemand de datum dat dit wel kan in de drie steden?

visit http://go.to/f1game

ADSL tegenvallend?!

Weet je wat pas tegenvalt? Kabelinternet!

Hé Ben, jij zit zeker niet bij Eneco. Kabel internet via Eneco Rules. Casema zuigt !

Greetz,

pSyChO dAd

Hey, Ik heb kabel gehad en nu heb ik ADSL.
Persoonlijk vind ik ADSL beter, OK soms is het ni zo snel (als het van de proxy komt bij kabel is het veel sneller), maar tijdens het spits uur, dus wanneer iedereen op het net zit, moet je met kabel ni veel doen want je gaat even snel als een 56k modem. Dat heb je met ADSL niet, uw snelheid is véél beter gegarandeerd.
!!!ADSL RULEZ!!!
See ya

kabel via chello rulez…
lekker downloaden nu 4 files tegelijk elk op 40 k/sec…

waar kom je vandaan dan smoske? En wat voor snelheden haal je?

Djewst

Ik kom uit België, ISP is Easynet.
En mijn topsnelheid is 260 kbytes/sec ongeveer. Het is nu wel zo dat Kabel ook snel is maar niet héél de dag, als het druk is bij de ISP of bij de aansluiting in uw buurt dan gaat kabel helemaal niet vooruit en ADSL blijft zijn snelheid houden. Het is nu wel zo dat het uploaden niet zo snel is, daar heb ik een max van 16 kbytes/sec. Maar versturen gebeurt niet zo veel, ok als je nu veel moet uploaden dan is kabel wel (soms) sneller, maar aan 16 kb/sec versturen is ook niet traag hé.
See ya
ADSL ON WINDOWS 2000 STILL RULEZ!!!

Ben heel benieuwd naar ADSL. Ik kan hier wel kabel nemen maar ik heb eigenlijk weinig zijn om met Fuckin’ UPC in zee te gaan. Dat stelletje klootzakken heeft het gepresteerd om me een maand zonder TV en radio te laten zitten nadat er bij werkzaamheden een kabel in de straat kapot was gegaan. Wel 50 telefoontjes gepleegd, de consumentenbond aangeschreven en een mail naar “Ook dat nog” gestuurd. Het kan ze allemaal geen flikker schelen. Zelfs geen enkel excuus ontvangen en op de schriftelijke aanvraag om het abonnementsgeld van die maand terug te krijgen werd ook al niet gereageerd. Maar ja, wat moet ik nu? Ik wil ADSL!!