Adsl router voor coax netwerk

vbimport

Ik ben op zoek naar een adsl router. Nou zijn die wel verkrijgbaar, alleen beschikken die allemaal over aansluitingen voor een utp netwerk. Weet iemand hoe ik aan een adsl router kan komen die geschikt is voor gebruik met een coax netwerk.

QUOTE]Originally posted by bebody
Ik ben op zoek naar een adsl router. Nou zijn die wel verkrijgbaar, alleen beschikken die allemaal over aansluitingen voor een utp netwerk. Weet iemand hoe ik aan een adsl router kan komen die geschikt is voor gebruik met een coax netwerk. [/QUOTE]

Ik denk dat je deze kunt gebruiken maar die kosten dik geld ik dacht F2500, = deze gebruiken wij op het werk.Hier zul je misschien ook een goedkopere vinden ik heb er niet verder naar gekeken.
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/access/acs_fix/cis2500/2524/boa/boainst.htm#xtocid261025

Maar als je niet veel computers hebt op dat netwerk kun je het beter ombouwen naar een netwerk met UTP cat 5 Unshielded twisted pair kabel dit type kabel is geschikt voor 100 Mb/sec wel met de juiste netwerkkaarten. Je netwerk wordt dan gemiddeld 10 keer sneller en minder problemen want ik denk dat als jullie data over dat netwerk sturen en met een paar man het internet op gaan dat het dan in mekaar stort.Heb zelf een keer isdn gedeeld klapte altijd in mekaar toen zijn we alles gaan ombouwen.En ik denk afhankelijk van hoeveel computers jullie hebben staan je dan ook nog geld verdiend.
Dus ik hoop dat je hier wat aan hebt

:cool:

Wat d8 je van gewoon een 8poorts utp hub waar ook nog 1 COAX aansluiting opzit kan je je netwerk gewoon behouden en de router toch nog gewoon op UTP kopen