ADSL of Kabel?

vbimport

Hi,

Binnenkort komt er in onze buurt zowel Kabel als ADSL.
Dan is het natuurlijk moeilijk om te kiezen, zodoende is mijn vraag aan de “freaks here”, welke het beste is en het snelste werkt?

Alvast bedankt voor de info…HellRacer

Theoretisch gezien oet ADSL vele malen gegarandeerd sneller zijn, dus lijkt me geen moeilijke keus.

heb zelf ook kabel(chello) maar stap volgende mnd over naar ADSL.

groeten

Als ik kon kiezen uit adsl of kabel en ik had geld teveel dan zou ik adsl nemen, adsl is volgens mij wel heel snel (als het goed werkt) het is alleen een beetje duur.

http://www.tweakers.net/nieuws/16562

heb je bij adsl een alternatief voor de nieuwsgroepen die je bij telenet hebt? Zo ja dan moet je niet twijfelen en adsl aanschaffen

Ik zou zelf ADSL nemen, maar dan wel het 1024 down pakket!
Kabel lijkt mij minder betrouwbaar; je deelt nm de verbinding met andere mensen in je blok! Dus heb je buurjochies die de hele nacht zitten te downen dan beïnvloed dat ook jou verbinding! :stuck_out_tongue:
ADSL is een verbinding voor je zelf, die je dus niet deelt! Met het 1024 pakket kun je max (theoretisch) 128kb/s halen (1024:8), met kabel kun je misschien wel meer halen maar niet altijd natuurlijk! Je hoort vaker dat het minder is! (tuurlijk wel uitzonderingen)
Maar bij bv Casema mag je blij zijn als je sneller bent als ISDN!!! Casema zou ik nooit nemen!!! NIET DOEN DUS ALS HET CASEMA IS!!! :slight_smile:

kabel !!! ( @home )

:):slight_smile:

Originally posted by taz3d
[B]kabel !!! ( @home )

:):slight_smile: [/B]

Ja, precies…gewoon doen zeker…
Ffkes een leuk screenshotje gemaakt voor je:

De server krijg je ervan niet :slight_smile:

Dus ga gewoon voor kabel: Wel Essent@home…geen Casema ofzow…

Mzzl…

Heb ook gehoord dat Essent wel OK was… nu dan maar ja, hopen dat dat in de toekomst ook zo blijft! :slight_smile:

Hi

Neem ADSL heel relaxt en niet van anderen afhankelijk!
Ik heb bij cistron een pakket met 2 mbit/s
Geen MXstream nemen dan heb je altijd problemen met je verbinding!

Greetz Sorcerer

Originally posted by Sorcerer
[B]Hi

Neem ADSL heel relaxt en niet van anderen afhankelijk!
Ik heb bij cistron een pakket met 2 mbit/s
Geen MXstream nemen dan heb je altijd problemen met je verbinding!

Greetz Sorcerer [/B]

Dus 2048 down!? Tering, das beter man! :wink: Wat kost dat dan joh?!

Hi

Geen idee?
Het is allemaal geregeld via mijn werk maar kijk eens op www.cistron.com misschien vind je daar wat!
Ik heb trouwens Demon als provider!

B.T.W. het is 2 Mbit en niet 2 MB

Originally posted by taz3d
[B]kabel !!! ( @home )

:):slight_smile: [/B]

IK heb ook @home alles is goed behalve die FUCKING upload van hun maar ja je kunt nie alles hebben.
als ik kon kiezen zou ik dsl nemen.

Let op!! ook je mxstream verbinding deel je met menig anderen. Welliswaar niet met je blok, maar zekers vanaf je lokale KPN centrale!!

Ik heb nu kabel (25 kB/sec), ben tevreden, wil desondanks overstappen naar ADSL maar…

. 't is bij ons nog niet beschikbaar;
. als 't er is, dan krijg je weer die eenmalige kosten (f 500,-)

Doe 't voorlopig dus nog maar met de kabel!

S.

Originally posted by spacecom
[B]Ik heb nu kabel (25 kB/sec), ben tevreden

[/B]

Up- of download
Als het download is vind ik het veel te sloom kan ik met mijn oude 56k zelfs hale :wink:

Hier van A2000 naar adsl over gestapt en bevalt me prima.

In mijn geval is ADSL veel stabieler.
ook met spellen heb ik een goeie ping en geen Packet loss.

Maar ja ik weet niet bij wie je kabel kan nemen en welke buurt /stad je woont e.d.

zou als ik jouw was eens aan wat buren o.i.d. vragen die op de kabel zitten wat die er van vinden.

greets shittie

Originally posted by spacecom
Ik heb nu kabel (25 kB/sec), ben tevreden,

dan zou ik toch ook niet tevreden zijn. Mijn downstream is helaas beperkt tot 64 kB/s, maar meestal haal ik die wel als ik van ftp’s download. Maar ik zie er aan de andere kant ook weer naar uit dat ze op mijn werk op ADSL kunnen gaan. De telefoonlijn is veel te traag, zeker als je thuis op de kabel zit …

greetz

eventueel beide, in dien je geen besluit kunt nemen :wink: