ADSL / MXStream

vbimport

Nou, bij kijkshop hadden ze vandaag een promo. Ik heb het ff geprobeerd (meteen cdfreaks opgezocht, die zullen ze wel niet in het cache gezet hebben, je weet nooit wat ze doen om je op te lichten) en ik moet zeggen dat het wel snel ging. Eigenlijk moet je het zien naast een kabel of telefoonverbinding maar ik ben er wel over te spreken…

Feit blijft alleen dat ik gezellig bij chello blijf :slight_smile:

Originally posted by jojk
[B]Nou, bij kijkshop hadden ze vandaag een promo. Ik heb het ff geprobeerd (meteen cdfreaks opgezocht, die zullen ze wel niet in het cache gezet hebben, je weet nooit wat ze doen om je op te lichten) en ik moet zeggen dat het wel snel ging. Eigenlijk moet je het zien naast een kabel of telefoonverbinding maar ik ben er wel over te spreken…

Feit blijft alleen dat ik gezellig bij chello blijf :slight_smile: [/B]

Ik zou toch ADSL nemen!

Wat een geluk dat je allebei kunt nemen. Als je niet weet wat je moet kiezen dan denk ik dat ADSL alleen aantrekkelijk is als je kableverbinding errug langzaam is en je daar dus niets aan hebt.

Als je kabelverbinding snel is dan heeft ADSL weinig nut denk ik, het enige voordeel is dan dat je een hogere upload snelheid hebt

Maar waar hebben we het over. Dit noemen ze nu luxeproblemen :frowning: Ik kan geen van beide nemen :frowning:

Originally posted by Pyromaniac
Maar waar hebben we het over. Dit noemen ze nu luxeproblemen :frowning: Ik kan geen van beide nemen :frowning:

Ikke ook nie! :frowning:
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat je zo snel kan downen dat je HD het niet bij kan houden! Dan gaat het de goede kant op! hehe! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

Ikke ook nie! :frowning:
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat je zo snel kan downen dat je HD het niet bij kan houden! Dan gaat het de goede kant op! hehe! :stuck_out_tongue:

hahaha ja wook jij hebt goeie ideeen :slight_smile: gewoon een prive glasvezeltje…

Ja, tuurlijk! Das toch wel het minste wat ik verwacht na al dat belastinggeld dokken! :mad:

Originally posted by Wookie
[B]Ja, tuurlijk! Das toch wel het minste wat ik verwacht na al dat belastinggeld dokken! :mad:

[/B]

Ja lang leve nederland :frowning:

Maareuh… ADSL is idd wel lekker snel… vriend van me heeft het afgelopen vrijdag gekregen en constant zowat downen op een dikke 50k… niet slecht :slight_smile:

ps mxstream met planet

Ja hardstikke fijn allemaal dat ADSL. Totdat je de USB uitvoering kiest. Alles aangesloten zoals het moest en draaien maar … Ontzettend snel, fantastisch ! Alleen na 10 minuten hield de zaak er mee op.
Het blijkt de combinatie van de VIA vhipset op ons ASUS moederbord en het USB modem te zijn. Bekend probleem, ze vragen in de winkel alleen niet naar je configuratie. Boze brief naar KPN geschreven (4 weken geleden) alleen nog geen reactie op gehad. Volgens Planet is deze reactiesnelheid bij KPN normaal, we zullen dus nog even geduld moeten hebben en zit ik hier zeer primitief met m’n laptop op schoot te internetten :mad:
Maar nogmaals, het ging wel heel snel allemaal en ik zal blij zijn als we het weer hebben.

USB modems is vaak vragen om problemen…of het nu ADSL, ISDN of gewoon analoog is… het gaat vaker mis dan goed…

En nog langzamer ook! :stuck_out_tongue:

Wookie, wat dacht je van een prive Straalverbinding (11Mbps)
ok leuk toch :slight_smile:

Originally posted by Lathieza
Wookie, wat dacht je van een prive Straalverbinding (11Mbps)
ok leuk toch :slight_smile:

Je doelt op Skybernet? Dat is alleen maar in de randstad bij mij weten…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Je doelt op Skybernet? Dat is alleen maar in de randstad bij mij weten… [/B]

Moeten ze die Randstad maar een klein stukje uitbreiden zodat wij er ook onder vallen! :wink: Ach, ik verhuis wel gewoon! hehe!

Wat meer zou opschieten is Inet via het electriciteitsnet! Dan houdt je HD het echt nie meer bij! :stuck_out_tongue: (Zeker niemand info over? Ja, dat het te duur is voor de regering! :()

ADSL heerst. Zelf heb ik sinds december 2000 een aansluiting via XS4ALL (Basic abonnement). Alhoewel er in het begin wel problemen waren met de server, zijn die nu helemaal verdwenen. Ik heb een gemiddelde download snelheid van zo’n 70KB per sec (met uitschieters naar 90KB). Hiervoor zat ik via een 56K6. Ik zou niet meer zonder ADSL willen. :wink:

Binnenkort krijgen we ook kabel-internet, maar ik geloof nooit dat dat sneller gaat worden (maybe in het begin als nog niemand erop zit), maar vanaf 2002 komt Cistron ook bij ons met ADSL en dan is de keuze toch wel snel gemaakt! Die gasten geven je minimaal 512Kbps, maar als er meer is dan kun je de gehele restbandbreedte gebruiken (dus tot 2Mbps). En dat heerst… :cool: