Admins zijn

vbimport

een stelletje mietjes die denken dat ze alles mogen, lees onderstaande tekst maar eens:

Ga NOOIT, maar dan ook nooit tegen de besluiten van een admin of mod in

zeker niet herhaaldelijk

ik zeg het maar, maar het doet je nick meer slecht dan goed en dat kan slecht aflopen

en nu niet ontkennen want ik lees al gans de tijd mee enzo

Moeten we bang worden ofzo?? als jullie je admin noemen net een juffrouw in een kleuterklasā€¦:frowning:

Hoezo generaliseren.
Wat een kinderachtige topic zegā€¦dan heb je mijn reacties niet gelezen, mijn reactie op deze quote van Redneck!

Maar ja, dat jullie zielig waren is intussen wel overduidelijk geworden en op dit moment worden er stappen ondernomenā€¦

Onthoud dat je hier te gast bent op een forum van CD Freaks en je te houden hebt aan de regels die hier gelden, naast de algemene fatsoensnormen. De admins zijn er om te zorgen dat de regels nageleefd worden en proberen dit een plekje voor iedereen te laten zijn. We hebben het lange tijd aangezien hoe jullie dit forum vervuilden met flauwe topics en onzinreplies. Vandaag was de maat vol en gesteund door een overtuigende meerderheid in de poll zijn jullie vanaf vandaag niet meer welkom op dit forum. Het gaat hier in dit geval om Ab-Normaal, Alasta Man en Reboq, welke alledrie een en dezelfde zijn (of toch in ieder geval 1 pot nat is).

Blijkbaar is het nodig dat er hier strenger gemodereerd moet worden om te zorgen dat de vrede bewaard wordt. Het is spijtig dat een klein aantal members (zo mogen ze eigenlijk niet eens genoemd worden) het zo verziekt heeft op dit forum en vele mensen weggejaagd hebben.

Laten we hopen dat dit een duidelijk signaal naar iedereen is en dat we met zā€™n allen weer kunnen werken aan een gezellig plekje voor iedereen op dit forum, een plekje waar iedereen zijn of haar ervaringen met elkaar kan delen, maar dan op een iets ander niveau dan de afgelopen weken.

Groot gelijk :slight_smile:

He kijk nou Ab-Normaal is Guestā€¦ Funny :slight_smile:
He Ab, je kunt te ver gaanā€¦

http://forum.cdfreaks.com//showthread.php?threadid=32723

en geslotenā€¦