Admin-instellingen veranderen

vbimport

Je kunt misschien niet in je registry komen maar dat houd niet in dat je niets kunt invoeren!

Gewoon in prompt invoeren:
regedit ******.reg

Waar ***** voor de naam van de regfile staat!

Nou, ik denk dat het misschien nog wel gaat lukken maar moet pas over 2 weekje weer werken, dus gaat het dan wel ff tryen!

Thx 4 the help so far!! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Night Hawk
[B]

Dit deed jij dan bij mij maar 1 keer;) dan kon je opeens niks meer installeren en geen toegang meer tot diskette-station of cdrom.:slight_smile:
Jullie moeten niet vergeten dat de server log bestanden opslaat waar bij een systeembeheerder kan zien wie er ingelogd heeft en wie wat veranderd heeft.Ik kan zelfs zien wanneer iemand iets installeert (bijv Napster) verwijderd of wat dan ook doet in het hele netwerk.
Dus ben gewaarschuwd.

:slight_smile: [/B]

Ok hoe kan ik nagaan of de server logbestanden opslaat van mijn handelingen en wat er in die logs staan? Kan dit vanuit een client bekeken worden?

Originally posted by RaSta
[B]

Ok hoe kan ik nagaan of de server logbestanden opslaat van mijn handelingen en wat er in die logs staan? Kan dit vanuit een client bekeken worden? [/B]

Denk nie dat je vanuit een client dit kan gaan doen! Of je moet ff kijken wat Sorcerer zei over hoe die adminrechten te verkrijgen hierboven ergens, maar als ze daar achter komen zal je wel gezeik krijgen! :wink:

Denk wel dat ik aan het admin password kan komen. Zit daarvoor op goede plaats. Kan dan toch gewoon inloggen op de server vanuit de client niet?

Kijk Wookie wat ik hier http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ vind dit zou kunnen werken denk ik zelf.Hier kun je deze utilitie downen http://www.drd.dyndns.org/index2.html bij bootdisk.
Ga het gelijk testen
Gebruiken op EIGEN risico.

Originally posted by RaSta
[B]

Ok hoe kan ik nagaan of de server logbestanden opslaat van mijn handelingen en wat er in die logs staan? Kan dit vanuit een client bekeken worden? [/B]

Dit kan met de SRVTOOLS deze worden dan geinstalleerd op een client computer.