Adframe's back ON, Site ain't!

vbimport

TJAAAAAAAAKKAAAAA, Adframe’s back ON, das cool he, dus allemaal weer aan zetten.

Oh, en nog effe een reactie op rottochopman, dat aanmelden van referrals(125 gld) is wel leuk, maar 350 per maand wat amkelijk gaat is veeeeeeeeeeeel leuker,

Allemaal maar weer veel geld binnenhalen, he,

Grtz, knOOrsie

Ja ziet er alemaal leuk uit ik heb ook al heel wat centjes verdient. maar ik ben errug bang dat ze niet gaan uitbetalen !!!

Godomme,

check ik effe mijn saldo zijn al mijn
refferals weg!!!

fucking adframe

Maak ik dit weer mee… DL ik die nieuwe prog, krijg ik dit, als ik 'm installeer:

Lijkt me stug met 192 mb intern he…

'Kay
Here’s my status.
Ten eerste ff over dat geheugen…
denk’k een foutje van je Windows, want hier draait alles goed, op 128 Mb en 320 Mb…
Maar goed. Site weer online, yippie yippie.
Weer centjes verdienen…
Al m’n referrals pleitos… niet echt aangenaam. En ‘k kan wel heel leuk inloggen enzo. Maar m’n Adframeklootdin’ blijft de hele dag op “bezig met downloaden…” staan. Dus geen Banners… en geen geld.
btw. Eerst geld zien, dan pas geloven.

___________________________________________________________ http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”

Dit zuigt,

Nu hebben ze net zo’n email gestuurd dat alles weer beschikbaar was en nu 7.30 ligt de site plat(hij laadt bij de site alleen het logo en de achtergrond),:frown:

ENNNEEEEEEEEEH, bij mij kan de banner ook niet worden opgestart, want hij blijft constant laden,(gisteravond deed ie het wel effe)

I hate them, maar het schuift goed(als ze lopen)

Grtz To Y’all, knOOrsie

Ik heb een vraagje,

Heeft iemand van jullie er ook last van dat als je de Homepage van Adframe laadt dat ie alleen maar het bovenste stuk laad, zeg het dan aub effe, want op twee comps laadt ie het so bij mij, en op de laptoplaadt hij het wel goed!!?? , seg het dus ef

Bedankt, kn++rsie