Adframe!

vbimport

ik heb AdframE gedownload mar 't werkt niet (kep cable dat wel maar dan moet je dat ene exe filetje dr ff uitmikke en dan moet 't werken…)
Maar tot mijn grote spijt werkt 't nog steeds niet )-:
is adframe gewoon down of wat is 't
SuperAppelflap

Ben het ook aan het testen sinds een paar dagen. Bij mij werkt het half >>> Ik krijg bij opstarten wel die banner in mijn beeld, maar na een paar minuten gaat het: “er zijn geen advertenties meer, wilt u adframe minimaliseren?” doe je ja, dan is die banner gewoon weg dus maar komt ook niet meer terug!

Of nog gekker, zomaar ineens de hele banner weg zonder waarschuwing…

Dat heb 'k nu altijd dat het na een minutje verdwijnt 't gewoon weer kep nog nooit een advertentie gezien van hun heb jij ook kabel of gewoon telefoon want ze wille de cable users een beetje vermijden geloof 'k …

Werkt ook niet meer bij mij, hij blijft op downloaden staan en sluit daarna maar ik heb wel laatst 25 piek gekregen van de tijd dat het nog werkte

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by SuperAppelflap:
heb jij ook kabel of gewoon telefoon want ze wille de cable users een beetje vermijden geloof 'k …<HR></BLOCKQUOTE>

Ik heb gewoon telefoon >>> 56k modem, dus daar ligt het niet aan

jep, hier van hetzelfde … banner staat een paar minuten aan om dan te verdwijnen …

Doeme toch, eindelijk es een Nederlandse PTS en dan werkt da nog niet ook …

greetz

Ze hebben bij Adframe gewoon te weinig adverteerders. Ik denk dat ze binnenkort zullen besluiten hun tarieven flink te laten zakken (en dus ook minder uitbetalen), anders gaan ze zeker failliet!!! Ik heb trouwens ook f 30,- van ze gekregen en dat had ik in anderhalve dag bij elkaar. Geen wonder dat ze dat niet volhouden.

Hallo luitjes

Adframe werkt wel degelijk.
Heb namelijk zelf al 125,- gulden gekregen en een vriend van me 't zelfde (waarsch. 't maximum tot nu toe, want 'k had 160 gespaard). Alleen sinds de hack poging van één of andere slimme eikel (meid) heeft de site probleempjes, en 't bedrijf ook. Weinig reclame aanbieders etc. Ben eigenlijk nog verbaasd dat ze er nog nie mee gestopt zijn.

Je Adframe downloadt op dit moment waarsch. dus geen advertenties meer, omdat die er simpel gewoon nie meer zijn.
En je moet ff dat netdetect.exe renamen of verwijderen (als je kabel heb), want daardoor kan 't komen dat na 't startu 't proggie wordt afgesloten (na 3 a 4 sec.)

'K hoop dat 't bedrijf nog doorgaat want geef mij ook maar simpel poen…

Succes mensen,

Viper®

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”