ADframe.nl?

vbimport

Iemand ervaring met Adframe.nl ??

Wat bedoel je met ervaring? Ik ben net lid en heb ook de cheat van http://www.hit2000.org/adframe
Alle eer voor Roeland

Kan nog niet direct zien of de cheat werkt, maar lijkt er wel op.

TeK

Ja.

Werkt zeer goed : qua verdiensten ook…

Cheat ga ik nog ff uitproberen… !

ben ook lid geworden van Adframe, ze zouden me een mailtje sturen met mijn code, maar dat mailtje heb ik nog niet gekregen, ik heb me gisteravond aangemeld, ik heb ook al opnieuw mijn code aangevraagd, maar nog niks gekregen.]
Zijn er meer mensen met dit Probleem.??

Die kreeg je toch al op de site?

Dat dacht ik (geen grappen)

TeK

Kan iemand mij die cheat toemailen want op de link van tek doet die het niet meer.
THNX,
roscoz

Check je mail!

TeK

O sorry het staat niet in je mail want het is te groot.
Geef ff een ander mailadres aan me door en je krijgt het.

TeK

wat is het maximum wat je kan verdienen in een maand (ik zit nu al op de 95.-)

Kan iemand die cheat mij ook sturen (netmech666@zonnet.nl)

En werkt het een beetje goed? en moet je gewoon online zijn of moet je ook nog actief surfen?

He Tek, ik weet niet hoe groot dat progje is maar ik heb ff snel een nieuwe email aangevraagd die hopelijk dan wel meer MBs aankan. Ik vond het zelf wel een geinig adres: shoarma@schoolsucks.com
Probeer maar. Mocht het niet werken zet hem dan ff op een tijdelijke server en mail me dan het adres ofzo.
THNX anyway,
Roscoz

Je mag 'm ook sturen naar: jozef@isgestoord.nl

Administr8or

[This message has been edited by Administr8or (edited 02 June 2000).]

Om eerlijk te zijn over Adframe ?? Dit werkt best lekker, je kunt hem dag en nacht open laten staan en gewoon altijd minimaal gegarandeerd f. 1,20 pu verdienen. En op de homepage zeggen ze wel dat het niet zou werken op de kabel. Nou dus echt gewoon wel !!!

Grtzzzzz,

roscoz

wat mij dus niet helemaal duidelijk is, is of het nu ook offline werkt… ik heb geen kabel… maar wil wel pieken verdienen (wie niet)als ik het offline gebruikt blijft adframe hangen op 1 advertentie en kan niet meer afgesloten worden… heeft nog iemand hier last van ?! en wat doe je eraan !?

als je toch bezig bent met mailen.
Meel ook maar naar shake@bonbon.net

please ?

Waarom dan ook niet naar hitbits@yahoo.com

kan er iemand mij ook die link sturen.
Lijkt me heavy om wat meer te verdienen.
Emial: e_weazel@hotmail.com.

bedankt alvast

Volgens mij heb ik iedreen gemaild.

TeK

Ik heb 'm TeK, thanx…

Als iemand tijd heeft om me dat proggie te mailen: flappie666@yahoo.com of flappie666@hotmail.com.

Of geef een nieuwe link of zo.
Adframe: ik weet het nog niet, maar ja. Ze lijken wel down op dit moment. 03/06/2000 08:10.