AD-aware 4.6 spyware

vbimport

Goede dag,
Wie weet hoe ik dit moet oplossen?
Ik krijg als ik met Ad-ware 4.6 mijn computer laat scannen dan vind hij 1 indentiefied Files ik wil dan cleanen dan krijg ik deze melding, een groot rood kruis met de volgende melding.
Warning! The following module(s) could not be deleted or unloade:
C:\WINDOWS\SYSTEM\cd_clint.dll (Cydoor)
Please reboot your system, then run AD-aware again.
Op nieuw opstarten heb ik al vele keren gedaan maar het programma krijgt het er niet uit.
Wie weet een oplossing. :confused:

Tropiesvisje

Windows opstarten met opstartflop en dan het bestand verwijderen met het commando:
del C:\WINDOWS\SYSTEM\cd_clint.dll

Beste Crest,

Ik heb gedaan wat je hebt geschreven, en het werkt.
Maar nu krijg ik als de computer is opgestart een scherm van Adware te zien en dan kan ik het accepteren of verwijderen.
Maar iedere keer als ik de computer opstart dan komt dat scherm er weer op.
Ik denk dat het aan lingoWare licht. Dus ik vermoet niet dat ik dit weg krijg, want dat programma vind ik gemakkelijk voor de vertaling. In ieder geval bedankt voor de tip. Of er moet toch een mogelijkheid zijn om dat scherm weg te halen?

Gr Tropiesvisje

Originally posted by crest
Windows opstarten met opstartflop en dan het bestand verwijderen met het commando:
del C:\WINDOWS\SYSTEM\cd_clint.dll

Ik weet niet welk programma dit bestand gebruikt, maar het kan zijn dat het nu dus niet meer werkt…

Blijkbaar is het een bestand waar Ad-aware niet mee om kan gaan (nog). Goede firewall kun je ook zo instellen dat geen info verstuurd wordt (tenzij je zo’n flauw programma hebt dat alleen werkt als die dat soort info mag versturen)

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Cydoor iets te maken had met Babylon. Je weet wel die translator voor webpagina’s. Dit zou dan gebruikt owrden voor de advertenties naar je PC te sturen. De betaalde versie heeft dit niet en heeft dus oo kgeen last van cydoor.

Goede nacht,
Ik hoop dat ik het nu via een plaatje het duidelijk kan maken. Ik krijg steeds dit te zien als ik mijn computer opgestart heb Ik kan het nergens terug vinden, dus ook niet verwijderen, ik hoop dat het lukt met het plaatje, anders gaan we weer stug door met proberen. Wie weet hoe ik dir weg krijg ik kan het accepteren, maar dan zet dit programma weer wat weg wat adware weer niet verwijderd.

Gr tropiesvisje

Sorry weer niet gelukt morgen aan Flits vragen

De laaste poging voor van nacht
[IMG]http://12move.shareaphoto.com/view.photo.jsp

http://12move.shareaphoto.com/view.photo.jsp

kon het niet laten

Na het opstarten kan je het beste ad aware even deinstalleren .
Start opnieuw op en installeer het opnieuw. De melding zou verdwenen moeten zijn. Verder moet je ook de verwijzingen in het register van windows verwijderen. Anders kan je een zwart dos scherm krijgen bij het opstarten waarin windows klaagt het bestand niet te vinden. Ook ad aware kan hierdoor weer hetzelfde doen. Voor je dus ad a ware weer installeerd.
voer regedit uit en typ in het zoekveld in cd_clint.dll en verwijder alle verwijzingen uit het register.
Als je niet weet hoe je dit moet doen, ga dan zeker niet rommelen in de register. Installeer ad a ware dan gewoon op nieuw en voer het uit. Ik hoor het wel of dat heeft geholpen.

Groetjes, Biebel

Heb ik al verschillende keren gedaan maar het blijft terug komen
http://12move.shareaphoto.com/view.photo.jsp?memberId=15740&photoId=163085&type=3&991886410847