ACER M5811 Windows 7 probleem

vbimport

beste lezer,

Ik heb een probleem, windows 7 start niet meer, NTLDR is missing??? WTF??? wat is er aan de hand?? mijn pc doet niks meer, rare hier is dat tot 5 minuten geleden de veilige modus het perfect deed(zolang ik AVG niet starte), nu niet meer…

MVG,
Vijfhuizennaar

http://techsnafu.com/how-to/ntldr-missing-windows-7-fix/

Ok heb het geprobeerd en wat ik nu ga zeggen gaat heeeeeeel raar klinken… Het bovenstaande werkt niet, het rare is… Ntldr is missing is ook in ene weg… Toch kan ik win7 nog niet normaal opstarten … Wat is er aan de hand??

Iets heeft de bootmanager omgegooid. Wellicht een virus. Scan eens met een Kaspersky Rescue CD.

Hi,
Was vergeten te melden, heb de Back up van mijn pc gepakt en hem terug gezet… Dit is gelukt. Hoe ik het gedaan heb? ik heb veilige modus opgestart en hem geprobeerd via daar terug te zetten naar een datum dat hij het nog deed… Lukte niet want dat kan niet in veilige modus stond er. PC opnieuw opgestart en kwam nu wel in een scherm(ander scherm dan in die link staat) en heb hem teruggezet na zo’n 1,5 uur was hij er weer. Mijn Oom kreeg wel weer de NTLDR is missing error maar heeft alle USB dingen en schijven eruit gehaald, opnieuw opgestart en TADAAAA!!! hij doet het weer;) jouw oplossing was dan wel is waar niet helemaal de juiste maar toch bedankt;)

Vijfhuizennaar