Acer 20 x brander

vbimport

hoi

wil een nieuwe brander kopen ,dacht aan een acer brander

en dan wel de nieuwe 20x brander

is dit een goede keuze of zeggen jullie iets anders?

wie heeft er ervaring met acerbranders???

alvast bedankt:confused:

plex heeft sinds kort een 24x brander uit!!!
weet niet wat ie kost, maar lijkt mij nooit verkeerd

Ik zou ook voor de Plextor gaan. Een Acer brander is gelijk aan een Aopen brander (ik heb ook al eens gehoord dat dit gewoon LiteON is tegenwoordig, maar of dat waar is weet ik niet…). Iig heb ik vaker gehoord dat die Acer brandertjes vreemde kuren hebben…

Mijn persoonlijke ervaring met Plextor is zeer goed. Momenteel heb ik 5 Plextor drives in huis (waarvan 2 branders) en daar is eigenlijk geen eentje van die niet bevalt. Snel, stabiel, produceert goed leesbare cdz (ook op goedkope cdrz icm goedkope autoradio’s enzow) etc etc… heb nix te klagen.

De meerprijs voor een Plextor drive is vrij gering (vaak nog geen 100 piek) en het stukje extra stabiliteit, kwaliteit en service dat je ervoor krijgt is het zekers waard.

Of het met een Acer beter mogelijk is om SD2 te kopieren dan met een “nieuwe” Plex (die dit bij mij weten niet volledig kan- gekopieerde SD2 cdz zijn alleen leesbaar in de writer) durf ik je niet te zeggen. Ik heb wel eens gelezen dat een Acer een SD2 kopie kan maken die overal leesbaar is…
Dit kan natuurlijk een factor zijn die je voor een Acer laat kiezen ipv de (in mijn ogen betere) Plextor.