Account kwijt

vbimport

Ben nou al hele tijd een account kwijt op battlefield2 modern combat PS2 en ik zag deze site staan dus kvraag ff …
ik ben m’n pass verloren en ikhad fake-email gebruikt (nl silence0@hotmail.co zonder m!! ). nu ben ik ff benieuwd als iemand 'n pass kan terugkrijgn…?
zoja, plz doe dat en als je denkt dat ik gwn een nooby ben die iem anders zijn account wil jatten… stel me vragen enz…
ik was nl bezg met SMG-top10 te komen en ik wou inloggn want stondd al hele tijd pass onthouden en ja, toen kon ik dus niet verder omdat de email fake is en kan het pass dus niet laten opsturen…
EDIT : naam van account is BcK_SoFtLyKill

ooops you blew it…

maarre B2 MC heeft toch een forum :confused: en je kunt je aanmelden met je gametag als ik het goed gelezen heb. En ze hebben vast een support die je verder kan helpen :iagree: want ik zou het zo niet weten. En als je dan in de seach intikt… lost password Kom je op het gedeelte van account management and billing support issues… Misschien is het een goed idee om de volgende keer een fake mailadres aan te maken waar je wel bij kunt… :doh::doh:

owjah en nog welkom hier namens mij

Ja ze hebben support maar ze doen NIKS.
Kan iemand niet gwn ff account hacke? gwn m’n pass? :bow:
EDIT : geef links es van die forumsites etc… want wat ik vind zie ik gwn account log in…

Nee! :cop:

Ook weer een noobsite duz…
ff account wegdoen aub

Niks newbie site, maar we helpen je niet met hacken etc. Als jij dat kwalificeert als newbie…prima, dat is dan jouw probleem.