Access beheer op afstand

vbimport

Ik ben voor iemand een website aan het bouwen, waarvan de database een Acces database is (mdb). Nu wordt die database regelmatig bijgewerkt (nieuwe entries, entries verwijderd etc etc… zeg het maar)…

Iig zou het handig zijn als je dat access bestand op afstand zou kunnen beheren. Nu is het zo dat hij iedere keer het bijgewerkte bestand moet uploaden, maar dit is natuurlijk niet de meest ideala manier.

Mijn vraag dus: kan ik met access een bestand openen dat op bijv http://www.accesdatabase.nl/db.mdb te vinden is, dat bewerken en dat gewoon weer saven?

Het enige wat mij te binnen schiet is als je op de server kan komen met bv pcAnywhere en dan het bestand openen en bijwerken!

DN: :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Het enige wat mij te binnen schijt is als je op de server kan komen met bv pcAnywhere en dan het bestand openen en bijwerken!

Schijt het je te binnen? :smiley:

Hmmm neej laat dat maar zitten… het XS bestand staat sowieso op de server van een hosting provider dus ik denk niet dat je daar PC Anywhere op mag installeren…

verder is het voor een computer leek om die met PCA te laten werken… Kzie het niet zitten :smiley: