Aardbeving?

vbimport

Het schijnt dat er weer een aardige aardbeving is geweest...maar ik heb er niets van gemerkt.

Iemand van jullie wel?

Het gebouw hier schudde een klein beetje heen en weer. Ik dacht dat er een vliegtuig door de geluidsbarriere was gegaan of zo , maar het bleek dus een aardbeving.

yup, was wel lekker, mijn bed was er dooreen gevallen, zijn wel aangenamere manieren om wakker te worden. kd8 bijzelf wtf is dat nu weer voor rottige kutzooi. :a

Heb er zelf rustig doorheen geslapen :slight_smile: Dat is nu al de 3de of 4de keer dat ik die aardbevingen in ons land mis door te slapen, damn

Ik werd er wakker van, mijn girlie ook. Ik dacht dat het maar een kleintje was, aangezien mijn slaapkamer maar wat op een neer zwiepte.

Even later lees ik dus op nu.nl dat het eentje van 4,9 op de schaal van Richter was. Dat had ik niet verwacht, aangezien het voelde of ik op de Eiffeltoren stond (met een ietwat grotere amplitude…).

Er is meer nodig dan een aardbeving van 4,9 om me wakker te schudden :smiley:

Zeker na een avondje zuipen en feesten op de Gentse Feesten

Originally posted by vipken

Zeker na een avondje zuipen en feesten op de Gentse Feesten

lmao; waar gent al ni goe voor is :stuck_out_tongue:

dit is de 1e keer dat ik door een aardbeving heenslaap, ik heb `m dus helaas gemist dit keer…
wel een beetje bizar dat die aarbevingen altijd komen de 1e nacht nadat ik van vakantie terug ben :), vorig jaar ook al
:eek: