Aanschaf mp3 netwerk player

Ik ben van plan om een wireless mp3 speler aan te schaffen die ik op de stereo kan aansluiten (bv noxon van terratec), alleen lees ik overal dat het navigeren naar bepaalde mp3’s nogal lastig is.
Zelf heb ik zo’n 40 Gb aan mp3’s, keurig opgeslagen in een mappenstructuur (eerst artiest, dan een submap met het album)
Nu is mijn vraag of er serverapplicatie’s zijn die hiermee overweg kunnen (uPnP zodat ik ze op een nas server kan zetten) en dat ik dus niet gewoon een enorme lijst met mp3’s te zien krijg.

ik ben ondertussen al wat verder: Als ik twonkymedia op een server geinstaleerd heb kan ik de folderstructuur zien als ik op een client met nero showtime de bestanden weer afspeel. Maar de vraag blijft dus of de noxon dit ook kan.

weer een update: De noxon was niet meer leverbaar, dus is het een pinnacle homemusic (of roku soundbridge) geworden. Deze werkt met de freeware firefly server.
Alleen is het dus niet mogelijk door folders te browsen. Ik ben dus nu bezig al mijn id3 tags uniform te maken.

en de volgende update:
een linksys nslu2 aangeschaft samen met een 500 gb usb harde schijf zodat ik een nas server kan inrichten. Eerste probleem: linux.
Ik ben een echte linux noob dus dat zijn al een paar weekeinde’s achter een telnetconsole, linuxcommands aan het intypen, ipkg proberen te temmen (lukt nog niet echt) en tegen een paar bugs in firefly aanlopen, maar het functioneerd redelijk goed. Ik probeer nog wat andere apps op de slug te draaien, maar dat lukt nog niet (zal ooit wel komen)

Alle mp3 tags zijn geupdated en het browsen is nu geen enkel probleem meer.