Aankoop van DVD recordables via Opus

vbimport

Zonet heb ik een advertentie email ontvangen van opus, ik heb daar wel vaker besteld en dat ging altijd goed, dus denk eraan om weer wat dvdr’s erbij te kopen, alleen welke kan ik het beste kopen.

Ik heb nog Datawrite dvd+r (2,4) alleen daar trof ik een defect exemplaar tussen, als je naar de cd kijkt dan lijkt het net een vetvlek, de cd is dus ook niet goed in te lezen, dit heb ik zelden gehad dus ik koop dit merk niet meer, welke wel ?

Arita DVD+R 4.7Gb 2.4x in 100-pack shrinkfolie inc btw € 130,84

is dat wat? of zal ik een pak 4,0 dvd-r kopen?

De enige reclame die hier gemaakt mag worden:
http://shop.cdfreaks.nl

Zit daar niets tussen voor je?
Misschien helpt het Media forum je bij de keuze van DVD schijfjes…heb er zelf de ballen verstand van, sorry

Dus omdat er 1 dvd+r tussen zit die niet goed is gebruik/koop je het merk niet meer?

Als ik dat bij cd,s ga toepassen dan moet ik goed zoeken om een merk te vinden waarbij in de spindel nog nooit een slecht exemplaar zit

wat betreft merken dvd+r
De datawrite van opus zijn zeer goed vind ik
maar ook met de datatrack van de cdfreaks shop heb ik ook geen problemen mee

Ik durf het je niet echt te zeggen of het wel of geen goede media zijn… ik denk dat je het beste af kunt gaan op ervaringen die je vind in het media forum, de recommended media list van je writer en eventueel van ervaringen van de shopkeepers…

Zelf zou ik niet zo 1-2-3 voor Arita schijfjes gaan. De CDRs van Arite zijn niet van een al te hoge kwaliteit en ik verwacht van de DVD media niet veel beters… maarja wie weet?

Zoek eens wat rond op het forum, wellicht dat je wat kunt vinden…

dank voor Uw deelname :slight_smile:

zodra cdfreaksshop een redelijke prijs rekent voor zijn verzendingen zal ik het overweging. :stuck_out_tongue:

Zelf gebruik ik al enige tijd Fortis DVD-R in combinatie op een Sony-dru500a en een pioneer a05. Heb menig DVD-R medium geprobeerd maar Fortis steekt er met kop en schouder boven uit. Wat ik vooral belangrijk vind is dat de 4 x ook echt op 4 x schrijft (ook op de sony) en de 1x / 2x gewoon netjes op beide scrijvers op 2 x stookt…

Er is lastig aan te komen hier in NL weet niet of ik het hier mag posten maar ik bestel ze bij een kleine webwinkel (Mediawinkel) met uitstekende service en geen klagen over levering…

Suc6

Zelf zou ik niet zo 1-2-3 voor Arita schijfjes gaan. De CDRs van Arite zijn niet van een al te hoge kwaliteit en ik verwacht van de DVD media niet veel beters… maarja wie weet?

ja maar komop dee-ehn dat kan je zeggen over bijna alle ‘‘betaalbare’’ dvd-r merken van dit moment.

en zelfs de duurdere want verbatim was het ook niet helemaal als me het goed herinner. mitsubishi chemicals volgens mij.
hoor trouwens dat de verbatim dvd-rs prima dingetjes zijn, vandaar die prijs waarschijnlijk.

ik kan er verder ook niet al te veel van zeggen, al mijn kennis is gebasseerd op het media forum :wink:

kan je gewoon niet echt … iets ‘‘aanraden’’’
behalve de belachelijk duure merken zoals pioneer , daar is iedereen het overeens ,