Aan theduke of rng

vbimport

Misschien is het ( leuk ) handig als jullie ook een forum maken voor ftp's? Valt wel niet onder de echte warez scene ( al is het wel handig voor films en mp3's ) maar nou ja, laat eigelijk maar. Dan zou niemand ze lezen toch?

en jou vraag is/was ?

even voor de duidelijkheid
het is aan domi/zise of theduke
niet aan theduke of rng
want die heeft daar - ruw gezegd - niks over te zeggen

domi/zise zijn algeheel boss
forum is mijn aangelegenheid
ik krijg hulp van rng, sies & mattel007

zo is het ff snel samengevat

en als ik het me goed herriner is dit al aan bod geweest en was het antwoord NEE

reden was legaal in orde zeker? geen problemen zoeken, of wat was het weer?

Zo geeft het toch weer een minderwaardigheidsgevoel [scrabble woord] die uitleg van de duke…snik.snik…

een minderwaardigheidsgevoel als CD Freaks Administrator ?
dat is een goeie

Ben er alweer over heen!

even slikken en weer doorgaan. [© marco borsato]

Iemand moet het vuile werk toch opknappen, waarom ik en de rest van de gekken dan niet.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Valt wel niet onder de echte warez scene<HR></BLOCKQUOTE>

waar haal jij je isos en rips vandaan?

ik toch wel van ftps hoor

ik versta onder warez dingen als twilight en blade, rips vind ik geen echte warez ( maar dat is mij menign hoor )

isos?
isos van TL cds dan
van blades, maxxs, enz, dan wel warez?

ik heb graag een iso van een full game dan een TL waar er RIPS op staan (en dan zeggen dat rips niet tot warez behoren, TL staat vol ermee)

foutje, iso’s vind ik niet echt tot warez behorne, rips juist wel

ff lekker duidelijk zijn

alles wat illegaal is qua software dus daaronder iso’s, rip’s van applicaties of games zijn gewoon warez hoor.

wat wil je het dan anders noemen ?

behalve dan natuurlijk de iso’s van Linux en ander soortgelijk public domain software.

niks, foutje ( volgens rng

[This message has been edited by jojk (edited 09 April 2000).]

ooooneee geen haar op mijn hoofd [en ja ik heb nog al hou ik van hardcore ] die daar aan denkt…stel je voor dat we een leuke discusie missen.

no way!

prettige zondag nog