Aan TheDuke: gsm?

vbimport

I have been joked by TheDuke! Shame Shame!

[This message has been edited by djrolo (edited 17 May 2000).]

7110 voor 125- ??
hmm… ben ook geïntresseerd…
als je er meer over weet, kan je hier dan een berichtje achterlaten?

Ben je nou zo dom of doe je alleen maar zo??

Dat mail adres bestaat gewoon niet logisch dat het niet werkt. En dat die gsms te koop zijn daar zal ook wel dikke bullshit wezen.

ehm… dat was een grap
om even mijn ideeen -over het feit dat ik gejatte zooi bullshit vind- aan te geven…
ik dacht dat het wel duidelijk was

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
echt wel vette korting ik kreeg em mee voor 50.00 alleen omdat ik jou kon…(en ik ken je niet eens )
ok ok everybody get the point?

<HR></BLOCKQUOTE>
Was het toen nog niet duidelijk???

Zo zijn er veel van die “junior’s” hoor die vanalles zeggen (lees: ZEGGEN) van ik kanb daar en daar aan geraken, maar een tijdje later als je dan eens iets besteld, komen ze met verhalen af van: “de leverancier staat met de nacht, en ik zie ham pas volgende week”, of “het magazijn is verhuisd omdat de politie ze op de hielen zat, eens dat het geïnstalleerd is krijg je een veel groter aanbod” en wat denk je hiervan: “m’n leverancier zit in Leuven centraal” (en t’was nog waar ook), tja aan die zwendel doe ik niet meer mee hoor, allemaal dat gezever dat je d’er achteraf an hebt. Nog zoiets, het Falcon-plein in Antwerpen, daar kan je ook veel van dienne rommel krijgen, ok denk je bij jezelf ik koop daar een GSM, resultaat, enkel een Duitse menu, en geen taalwissel mogelijk, of wat ik daar zelf heb meegmaakt, je koopt daar een video-speler van jewelste een echt juweel, en veel goedkoper dan in de winkel, ik kom ermee thuis start dat ding op geen probleem, maar ik zie dat hij volledig in het Frans staat, denk ik bij mezelf eigenlijk geen probleem effe zoeken waar ik de taalkeuze op Nederlands kan zetten , en ik begon te zoeken en te zoeken maar niks, geen taalkeuze mogelijk, oké misschien weten ze bij JVC meer dacht ik. Dus ik effe naar JVC brussel gebeld, en daar wist men mij te vertellen dat dat typê enkel voor de Franse markt bestemd was (zeeer bizar, wie maakt er nu een videospeler specifiek voor 1 land) maar het zei zo. Enkele weken later sloeg ik het reclame blaadje van de SO-Watt keten open, en wat stond daar in koeien van letters Koopje JVC blah blah, wat bleek dienne speler (met de engelse en nederlandse menu’s) was daar nog goedkoper als waar ik hem gekocht heb. Dus laat het voor iedereen die de moeite heeft genomen dit een les zijn, koop gewoon die electronische rommel bij een handelaar, dan heb je d’er nog garantie op en je krijgt er nog service bij als je problemen ondervindt.
Grtz

Whahahahahhaaha, you’ve got me!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Bierspier:
wat ik daar zelf heb meegmaakt, je koopt daar een video-speler van jewelste een echt juweel, en veel goedkoper dan in de winkel, ik kom ermee thuis start dat ding op geen probleem, maar ik zie dat hij volledig in het Frans staat, denk ik bij mezelf eigenlijk geen probleem effe zoeken waar ik de taalkeuze op Nederlands kan zetten , en ik begon te zoeken en te zoeken maar niks, geen taalkeuze mogelijk, oké misschien weten ze bij JVC meer dacht ik. Dus ik effe naar JVC brussel gebeld, en daar wist men mij te vertellen dat dat typê enkel voor de Franse markt bestemd was (zeeer bizar, wie maakt er nu een videospeler specifiek voor 1 land) maar het zei zo. Enkele weken later sloeg ik het reclame blaadje van de SO-Watt keten open, en wat stond daar in koeien van letters Koopje JVC blah blah, wat bleek dienne speler (met de engelse en nederlandse menu’s) was daar nog goedkoper als waar ik hem gekocht heb. Dus laat het voor iedereen die de moeite heeft genomen dit een les zijn, koop gewoon die electronische rommel bij een handelaar, dan heb je d’er nog garantie op en je krijgt er nog service bij als je problemen ondervindt.
Grtz
<HR></BLOCKQUOTE>

Misschien kun je deze videorecorder wel aan Mattel007 verkopen, dan kan hij zijn videobanden van zijn schoolreisje bekijken.

GrtZZ mrDJ