Aan iedereen op dit forum!

vbimport

Okee jongens en meisjes, dames en heren,

De laatste tijd zijn er nog al wat mensen die denken dat dit forum een vrijplaats is om onzin te posten. Persoonlijk heb ik daar helemaal geen moeite mee, maar misschien moeten we daar een extra forum voor opengooien, wat ik ook zeker even intern zal overleggen.

Maar, de laatste dagen zijn er ook mensen die het forum aan het verpesten zijn, door postinges met alleen maar dezelde letters of dreigementen etc te plaatsen. Een paar keer is dat niet erg, maar het loopt de spuigaten uit, dit is niet leuk voor de admins en daarom zullen we maatregelen gaan nemen.

Iedereen die nu nog dergelijke postings plaatst word gebanned, en zal elke mogelijke manier om terugtekeren worden ontnomen. Zal dit niet helpen, dan moeten we gaan overwegen om het Dutch Forum een tijdje dichttegooien zodat deze mensen kunnen afkoelen.

Hou het gezellig en nog veel plezier !

De CD Freaks leiding,

DoMiN8ToR en ZiSE

P.S ik zie ook postings als waar wonen de freaks, misschien leuk om eens wat lokale meetings te houden ?

Eindelijk eens harde actie!

mocht wel na zo een flood storm he

hopelijk koelt alles nu af, zie dat het private gaat

Over die lokale meetings …dat heb heb je ook al eens vaker voorgesteld en toen afgeblazen op het laatste moment…dus waarom zou het nu wel werken?

Helemaal mee eens, al die ^&@%#$!(#(@^$*@$ forum vern**kers!

Hmm meeting?

Half jaar geleden in utrecht toch?

hehe en dominator durfde niet te komen?

grapje

Ik heb het over lokale meetings, dus bij je in de buurt, 1 in Utrecht, 1 in Friesland etc. En ik zal waarschijnlijk zowiezo niet van de partij zijn idd.

Nou wat is er dan voor lol aan??
iedereen komt toch voor de allerheiligen onder wie jullie.

Ik vind het een prima idee om die sukkels die van die overbodig posts of topics maken aan te pakken, maar ga me dit fantatische forum niet in tweeën hakken, want ik vind hier(net als de rest, denk ik), van alles en nog wat(alles wat je nodig hebt als je een cd freak bent), en laat het dus maar fijn als het is naar mijn mening,

De GRTZ, KNOORSIE

:eek

p.s., ik vind die SMILIES echt supercool(hadden jullie misschien al opgemerkt)

hier nog een smilietje

without me knowing of this post i banned 2 users this morning
regulars can probably guess which 2 guys i mean…

Het werd tijd zeg…!

ok eindelijk eens een goede info daar wachte ik al lang achter,alleen zo wordt de freaks site weer wat ze ooit geweest is een info center met klasse.

heel goed DoMiN8ToR daar sta ik volkomen achter, blok ze maar dat is veel beter.
maar dichtgooien is een beetje veel van het goede.er zitten ook wel goeie onder.

aangezien ik alweer een tijdje mee draai en we het in die tussen tijd over T-shirts en meeting gehad hebben, kan ik me herrinneren dat zo’n meeting niet zo’n briljant id was. In verband met de illegale activiteiten van sommige (meeste) members. Daarom zou zo’n meeting de perfecte plek voor BSA zijn om ook ff langs te komen.

Kan iemand zich trouwens nog dat id over zo’n t-shirt herrineren ??? vond ik wel geinig.

Laten we vanaf nu een actie beginnen “een beter forum begint bij jezelf”

Prutser
http://prutser.cjb.net

Tja, ik was intussen al een tijdje verhuist naar een ander goed forum vanwege bepaalde kinders. Ik hoop dat het nu verbeterd. Overigens merk ik op, met het risico zelf weer op mijn sodemieter te krijgen, dat sommige admin’s zelf wat veel/heftig reageren op de mensen waar het in deze topic om gaat. Dat vinden ze juist leuk. Misschien is er een betere manier om er mee om te gaan.

grtz, keep up the good work.

AMEN TO THAT !

Een beetje humor/onzin moet op z’n tijd wel eens kunnen, heb ik ook wel gedaan, maar de laatste tijd liep het inderdaad de spuigaten uit.

De meatings lijken mij heel leuk, maar ik ben wel bang, dat de opkomst wat magertjes zal zijn in verband met BSA enzo.

T-shirts lijken mij ook heel leuk, maar wie wil de distributie op zich nemen??
Heeft iemand hier goede ideeën over?

GO! GO! GO!

L8rz!

Dee_Pee heeft gelijk,het is al triest genoeg dat we het hier over moeten hebben.

We hebben allerlei topics gezien die nergens over gaan, terwijl de pc toch echt wel intressant genoeg is.

Meer wil ik er ook niet over zeggen.

Laten we het intressant houden met z’n allen.

" dominator durfde niet te komen? "

Gheheh dit is een bekend feit, khoef je niet te vertellen wat ik bedoel eh Domi .
maareuh jongens voordat jullie spookverhaaltjes gaan verzinnen over complotten en complete KGB en FBI praktijken bij meetings, deze meetings bestaan al en worden veelal georganiseerd onder bezoekers van het zgn Irc kanaal, 1 a 2 X per jaar, en zijn vaak best gezellie en doop.

Dus neem es een kijkje op Irc, das ook een stuk levendiger dan forum BTW

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by TheDuke:
without me knowing of this post i banned 2 users this morning
regulars can probably guess which 2 guys i mean…
<HR></BLOCKQUOTE>

Ik vermoed dat die eerste tnt_neo was, (volledig akkoord) Maar wie was die tweede?
Groeten