Aan alle newbie's

vbimport

Niet dat ik al zo lang hier zit, maar even een tip voor jullie. Een hele hoop van jullie vragen zijn ooit al behandeld geweest in dit forum, dus voordat je een vraag stelt kijk dan ff bij “search” of dit al behandeld is…
Greetz

RAGE

Woehaa, jij hebt bij mijn topic over movies gekeken!!!

Zeg maar dat het niet waar is !!!

-ElNino

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by -ElNino-:
Zeg maar dat het niet waar is !!!
<HR></BLOCKQUOTE>

Ehhhhh…niet waar ?

Vind ik een goede tip.
Zal er aan denken deze search functie vaker te gebruiken alvorens ik een vraag post

Up up up you go!

Da_Taxman

Bedoel je dat knopje ‘Search’ daar bovenin?

Wat een gelul.

Gr. en tot maandag

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by wilma:

hahaha, die tax, jij steekt toch overal de draak mee, kan me niet herinneren ooit een vraag van jou hand gezien te hebben.
maar ik heb er een voor jou; kan het zijn dat ik jou vanavond op het schavotje zag in koningshof bij de getuigschriftenuitreiking van mer fontys?
<HR></BLOCKQUOTE>

Tenzij ik op twee plaatsen tegelijk kan zijn lijkt het me zeer onwaarschijnlijk, danwel onmogelijk dat ik daar stond. Als je mij vanaf daar kon zien dan moet je toch wel een heel bijzondere uitvinding gedaan hebben, want ik ben vrijdag en zaterdag niet uit Eindhoven weggeweest, de hele dag gewerkt…

En jawel, ik heb ook ooit een vraag gesteld (niet veel, maar toch wel een paar), een onzinvraag in General Chat en ook eentje over DC10 en Premiere een paar weken terug…effe de zoek-functie gebruiken

Trouwens nog een tip voor de bieuwelingen, lees ook de regels eens, gewoon voor de gein, dan weet je waarom je gebanned kunt worden

Da_Taxman

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by wilma:
't zal jouw tweelingbroer of astronomische evenknie geweest zijn.<HR></BLOCKQUOTE>

Ben ik toch zeer benieuwd hoe je erbij kwam dat ik daar geweest zou zijn…

Da_Taxman

Nou ja, het was aardig bedoeld…Maar nu dus no more mr.NICEGUY

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Rage:
Nou ja, het was aardig bedoeld…Maar nu dus no more mr.NICEGUY <HR></BLOCKQUOTE>

We lopen je alleen maar te dollen hoor!
(Je hapt wel lekker!)

… nog 1 dag voor me vakantie begint!

Dan toch nog een fijne vakantie Wookie…
Kijk eens aan, ben nog steeds mr. nice guy…