Aan alle modem gebruikers!

vbimport

Ik heb medelijden met jullie en voel met jullie mee.Zit bij m’n schoonouders en dus geen kabel( gelukkig wel een pc) en wat gaat dat GVD TRAAAAAAAAAAAAG…

mzzl

Jah eindeljik iemand die medeleven betuigt :slight_smile:
September beloven ze ADSL. Wat zal dat dan worden? Ik hoop op december…

Grtz JP.

ja smeer het er maar weer in :frowning: Ik kan nog zeker wel een paar maand wachten op die eikels van een essent@homo. Ik zou een maand geleden mijn aansluitng krijgen en nu kan het nog wel een maand of twee gaan duren :frowning:

ben ik blij dat ik daaar vanaf ben…

Ik heb nu sinds een week kabel via @home (retesnel) en wil nooit meer terug naar een 56k modem.
Ook hier hadden ze eerst beloofd dat ze voor 01-01-2001 een aansluiting zouden maken, heeft nog mooi 5 maanden geduurd.
Maar het was zeker het wachten waard:D

bassie moet nog jaren wachten op kabel of andere snelle zooi

hier in dit boerendorp krijgen we het allemaal niet
vanlaast stond in de krant dat de komende 10 jaar kabel zowiezo niet kwam :frowning:

nu maar hopen op andere aanbieders
FuckIng IJsSELmuiDeN !

Moet je eigenlijk eens voor de aardigheid kijken op de site van essent@homo en dan kijken naar het kaartje waarop staat welke gebieden al helemaal geschikt zijn voor kabelinternet, dan zul je zien dat in Twente er alleen nog geen kabel beschikbaar is :frowning:

Dat witte vlekje midden in de prov. Groningen DAAR WOON IK DUS GDV vieze lijers… :frowning: :frowning: :frowning:

Lang leve @home idd… ik heb trouwens 3 jaar, 1 week en 4 dagen langer moeten wachten dan ze me beloofd hadden…

ADSL rulezzzzz
teminste als de server niet plat ligt :slight_smile:

Originally posted by crackfire
[B]bassie moet nog jaren wachten op kabel of andere snelle zooi

hier in dit boerendorp krijgen we het allemaal niet
vanlaast stond in de krant dat de komende 10 jaar kabel zowiezo niet kwam :frowning:

nu maar hopen op andere aanbieders
FuckIng IJsSELmuiDeN !

[/B]

Je mag wel een keer bij mij langs komen in Zwolle om lekker te @homen :wink:

Ach ik wacht hier als sinds medio 2000 op de kabel… Ik woon dus in de provincie Utrecht maar mijn gemeente (Zeist) heeft geen kabel, geen ADSL en alleen die klote inbelverbinding :mad: Er was beloofd dat er medio 2000 kabel kwam, nu een jaar geleden dus… maar of dat heel erg is valt te bezien aangezien het een kabel van Casema zou worden waar je ook niet vrolijk van wordt :slight_smile:

@home @home @home oleeeee oleeeeeee :):slight_smile:

Originally posted by jpschadde
[B]Jah eindeljik iemand die medeleven betuigt :slight_smile:
September beloven ze ADSL. Wat zal dat dan worden? Ik hoop op december…

Grtz JP. [/B]

Verwacht er maar niet al teveel van, van dat ADSHELL

Yo Sorcerer…
Why ADShelL?

Lijkt me toch wel beterz om dag en n8 online te zijn voor 100 piek per maand?

Grtz JP.

Bij mij in de gemeente is het sinds 5 dagen operationeel… 3,5 dagen heeft het al platgelegen

ps het was al meer dan een maand vertraagd door technische problemen…

Originally posted by DaFox
[B]

Je mag wel een keer bij mij langs komen in Zwolle om lekker te @homen :wink: [/B]

nee hoeft niet .
anders wil jij over 10 jaar ook een keer bij mij internetten :wink:

ADSL=SNEL, als hij het doet, al een paar keer gehad dat ik gewoon een hele dag niet kon internetten:( :frowning: :frowning:

Hier vlakbij ijsselmuiden in ons mooie KAMPEN vertellen ze ons al een jaar dat we die kabel krijgen.Ik heb inmiddels al 5 keer een datum gekregen maar nee hoor die lullo’s bij essent werken volgens mij maar halve dagen.
Ik zou zeggen als ze daar nog vacatures hebben , mensen reageer dan want dan kan misschien ijsselmuiden ook eerder mee doen.:confused: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :cool: :confused:

Originally posted by bebody
ADSL=SNEL, als hij het doet, al een paar keer gehad dat ik gewoon een hele dag niet kon internetten:( :frowning: :frowning:

vergeleken met @home bijv is adsl vrij traag moet ik zeggen…als je cistron buiten beschouwing laat.