Aaliyah is verongelukt

vbimport

DE R&B zangeres van de jaren 90, 2000 en later is omgekomen bij een vliegtuigongeluk… hier baal ik FLINK van! :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Tuurlijk?? :confused:

Indien je het niet gelooft kun je op http://www.fokzine.net/news.fok?id=10291 zien dat Soulshower gelijk heeft…

Nu was ik zelf totaal geen fan van haar (R&B, rap, hippop etc --> dus alles wat een beetje in dat straatje ligt; ik vind het de grootste takkeherrie ooit) maargoed… toch ist triest… als er toch iemand moest neerstorten had het iemand anders laten wezen (Saddam ofzow ;))…

Tis toch echt waar:
http://www.fokzine.net/news.fok?id=10291

we all have to die one day …

Originally posted by Dee-ehn
… als er toch iemand moest neerstorten had het iemand anders laten wezen (Saddam ofzow ;))…

kijk en daar heb je wel een goed puntje :wink:

Waaaattttt??? Wist ik helemaal niet. 't Is nu ook niet mijn grootste idool, maar d’er muziek mocht er toch wel wezen…tja, een VIP of een doodgewoon mens die overlijdt, 't is altijd tragisch…

kreeg er vanochtend een smsje over.

Triest… niet leuk al zoiets gebeurt…

damn ze is al dood en ik ken haar niet eens.:frowning:

jammer, het was zo’n goede zangeres en actrice!

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

snik snik…zo was nog zo jong…

Erg spijtig, ik vond het wel goeie muziek…

Ze speelde ook in Romeo Must Die

hier nog een pic dat ik gevonden heb (ik vind hem wel een beetje ongepast, maar toch post ik hem maar)

Ik weet het, niet grappig :frowning:

Echt zwak dat er altijd weer zo’n raar plaatje van gemaakt word…
Ik moet er soms wel om lachen, maar als zoiets met een bekende (of familielid gebeurd) dan dan vergaat dat iedereen wel…

Dit plaatje is idd niet leuk :frowning:

Ik vond haar muziek toch klote, dus ik lig er niet wakker van dat ze dood is. Nu kan ze leuk wat R&B maken met Tupac in het hiernamaals.

Tja de pic is wellicht wat ongepast, maar zolang het niet gemeend is, is er nix aan de hand…

En die opmerking over Tupac… ik vind het een beetje vreemd dat er in het "zwarte"muziekland (niet beledigend bedoeld) veel doden vallen, waarna de successen van de artiest opeens met 10 vermenigvuldigt worden…

(denk niet dat dat hier het geval is maar je weet maar nooit…)

Heel erg dat het zo gebeurt is, met vliegtuig, maar ach ik lig er niet wakker van, het was niet echt mijn muziek, hoepelijk worden we nu niet dood gegoid met haar nog niet uitgebrachte muziek en zo(net zo als 2pac).

Ik plaats me condolances hier voor de familie en fans, puur uit netheid

Groet

The Observer

Originally posted by Dee-ehn
[B]Tja de pic is wellicht wat ongepast, maar zolang het niet gemeend is, is er nix aan de hand…

En die opmerking over Tupac… ik vind het een beetje vreemd dat er in het "zwarte"muziekland (niet beledigend bedoeld) veel doden vallen, waarna de successen van de artiest opeens met 10 vermenigvuldigt worden…

(denk niet dat dat hier het geval is maar je weet maar nooit…) [/B]

tssss…wat dacht je van die pics van herman brood dan?

Originally posted by jojk
[B]

tssss…wat dacht je van die pics van herman brood dan? [/B]

Hebbie gelijk in… ik had het alleen over de zwarte scene maar met hem is hetzelfde het geval…

Best zonde man! was echt een lekker ding! volgens mij speelde ze ook in Dracula2000??ofnie?