Aa weer down?

vbimport

nu wil ik hier ne keer ferm met soa erin vliegen, geraak ik nie op all advantage. Wa hebben die mannen toch?

Zou dit ook willen zeggen dat de tijd die ik volledig eerlijk surf met de viewbar ook niet gelogd wordt. Als dit blijft duren loop ik over, lol

Kon er vandaag (9-5) ook al niet op

Zouden ze het misschien erg druk hebben met die honderden, misschien wel duizenden referrals die de Freakers hier aanmaken

da zou wel es goed kunnen

als iedereen hier zo’n 100 referrals aanmaakt, komt er toch een pak over hunne server denk ik. Maar dat heeft ook zo zijn voordelen he. Zo kunnen ze minder snel al je fake accounts ontdekken en closen.

greetz

De site van aa werkt weer alleen zie ik geen time logged verschijnen als ik met soa werk. Hoe zit da nu precies?

Als de aa site down is, is het ook weinig waarschijnlijk dat je met time logged iets gaat krijgen, normaal moet SOA een time-out geven. En eigenlijk ligt de server niet plat hoor zoals we dachten, 'tis eigenlijk heel simpel, er zijn mensen die met 100 referals teglijk inbellen (max. van soa) en wat wil je dan, te weinig bandbreedte op alladvantage-site en dan krijg je natuurlijk een ‘timed-out’ ook als je ernaar toe zou surfen en op my account klikt krijg je hetzelfde probleem dan zegt ie ‘server busy’ dus m.a.w. VOLZET, het probleem is dat soa inbelt op de server van aa, ze zouden er beter voor zorgen dat hij op verschillende servers van aa inbelt (spreiding snap je). Ik zal hier enkele voorbeelden van secret (httpS) servers opnoemen:
HTTPS://www.de.alladvantage.com (duitsland) vervang nu ‘de’ door ‘fr’ (frankrijk) of door ‘jp’ japan of door ‘uk’ (united kingdom) of door ‘au.nz’ (australië-nieuw zeeland) al deze servers kan je gebruiken om je aan te meden, je account te checken en nieuwe referals aan te maken als www.alladvantage.com weer eens “plat” ligt. Let wel je moet de taal een beetje machtig zijn, want bvb ‘de’ is volledig in’t duits natuurlijk! Allee ik hoop dat er nu niet te veel domme postings meer zijn over AA-down AA-up gewoon wachten is de boodschap een maand duurt langer dan 1 dag voordat het jouw beurt is om te CHEATEN.
Grtz to you all