9Gb floppy?

vbimport

Hallo,

Ik heb vanmiddag ff mijn compu totaal met Fdisk bewerkt en alles opnieuw geinstalleerd. Nu doet zich het volgende voor. Onder het installeren van windows (98 se) krijg ik altijd een beschermingsfout. Ik heb ontdekt dat als ik mijn 2e hdd eruittrek deze niet optreedt, als windows er eenmaal opstaat kan ik hem weer zonder problemen insteken. Echter, als ik in win op een bestand met de rechtermuisknop klik en kopieren naar kies, kan ik daarbij ook kiezen voor 5,25"-Diskette G:, dat is mijn tweede hdd! Hoe kan dit?
Mijn IDE-sys ziet er als volgt uit:
IDE-1 primary master IBM hdd u-dma 66
IDE-2 primary slave IBM hdd u-dma 33
IDE-3 secundary slave Aopen cdrom u-dma 33
Mijn mobo is een gigabyte I7X, deze heeft een u-dma 66 controller aan boord. Iemand een idee? Ik vat er nix van, vooral niet omdat de hdd verder gewoon werkt....

Als ik Windows 2000 pro installeer gaat alles wel goed met beide hdd's aangesloten, maar daar kan ik nix mee aangezien die mijn ISDN kaart niet ziet en ik dus niet kan netten.

Greeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzz

Denk je dat ik mijn IDE cdrom (secundary slave) op master moet zetten dan?? Volgens mij moet dit gewoon zo werken (heb ik ikn andere computers wel vaker zo gehad…)

Greeeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzz

Een Slave kan alleen maar slave zijn als er ook een Master is op diezelfde controller
Zet je CD-Rom maar op Master en je problem is over

Je kan wel alleen een slave op 1 controller aansluiten, werkt bij mij wel. Maar ik heb secondary master op disable staan.

Reboq