90 min. cd's

vbimport

Hoi luitjes,

Ik heb een paar maanden geleden bij

http://www.funprice.nl

20 stuks 90 min cd’s (platinum)gekocht maar nu wil er weer wat kopen maar ik kan ze daar niet meer kopen weten jullie misschien ergens waar ik deze cd’s kan halen

Ik woon in omgeving eindhoven

Greetingz

Drpeer

Heeft OpusSuplies ze niet?
www.opussuplies.nl

of een andere online CDR winkel (www.romstore.be)?

Originally posted by Da_Taxman
Heeft OpusSuplies ze niet?
www.opussuplies.nl

Opussupplies ligt in Bodengraven/Zuid Holland, das dus nie echt in de buurt maar ik geloof dat als je daar boven een bepaald bedrag besteld dat je dan geen verzendkosten hoeft te betalen! Dan maken ze nm al genoeg winst op je! :stuck_out_tongue:
Ze hebben daar wel 90 min cdr’s!!!

Probeer www.intercom-mailorder.com betaal je wel verzendkosten maar das per kilo (misschien niet zo gunstig als opus:):))

opus is zowiezo de goedkoopste en snelste kwa levering naar mijn mening! :smiley:

wat jij Wookie…anders zouden we daar toch nie iedere week 500CDRs bestellen ofwat? hehehehe

Die dingen moeten toch ook wel in Eindhoven in een winkel te koop zijn> Hier heeft de echte computerboer ze wel hoor (ik praat niet over zaken als Vobis, Dynabyte enz enz…)…

Ik haal ze meestal in Duitsland (daar wordt je ermee doodgegooid) voor een prijs van 20 piek per 10…

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]opus is zowiezo de goedkoopste en snelste kwa levering naar mijn mening! :smiley:

wat jij Wookie…anders zouden we daar toch nie iedere week 500CDRs bestellen ofwat? hehehehe [/B]

IDD! Jammer dat jij altijd de helft vernaggeld! :wink:

haha fucker… :smiley:

Wel nooit te weinig onderzetters bij jou thuis, das wel een voordeel! :wink:

Onderzetters? Op mijn vorige stage gaven ze 1000+ Win95 OEM cdz weg… DAT ZIJN PAS ONDERZETTERS :smiley:

Wat moet je nou met W95?! Wel leuk plaatje dan op je onderzetter! :wink: Beter als “That’s Write” of “Verbatim” ofzo! :stuck_out_tongue: hehe!