8210 ---> 3310

vbimport

Ik heb nu een 8210 als ‘main’ phone maar wil hm eigenlijk ruilen voor een 3310…

de 8210 vind ik nu toch ook iets te klein worden, en de batterij is ook vrij snel op… ook heeft ie niet echt veel functies…

iemand ervaringen mee? doen of niet doen?

Ik heb inderdaad gehoord dat de accu van de 8210 vrij snel leeg is zelf heb ik geen 3310 maar een aantal vrienden van mij wel en ikzelf vind het ook wel een relaxte telefoon alleen hij is best wel zwaar

he MP|3 ik wil hem wel ruilen als je wilt
laat het me effe weten via PM anders?!

Niet doen als ik jouw was. Anders koop je een Li-Ion batterij dan gaat ie wat langer mee. En als je het wel doet ff op http://www.ibazar.nl zetten ofzo. Krijg je nog geld toe ook.

Ik wil wel kopen hoor . Voor 1 redelijk prijs natuurlijk .

Heb ook een 8210 en ben er zeer over te spreken, hoewel ik bij veel vrienden van mij zie dat hun 8210 veel probs geeft, heb ik nog geeneen prob gemerkt! (alleen kan ik me sneltoets #1 nie meer veranderen; misschien nwe software nodig…?!)
Over die standbytijd: ik doe em er gewoon elke nacht in, ook al is ie nog 3/4 of 1/2 vol! :wink:

Die 3310 is veel te zwaar en past ook nog eens moeilijk in me broekzak! :stuck_out_tongue:

Over een kwart jaar is me abo weer afgelopen en neem ik pas weer een nwe phone! Nu nog lekker met dit ding callen! :slight_smile:

Ik heb ook een Nokia 3310, maar ik raad je aan om nog ff w88. Check www.nokia.nl eens en ga naar Nokia 3330. Da’s de nieuwste nokia. Zelfde grootte/uiterlijk als de 3310 maar met meer functies. Zoals een MP3 Speler en nieuwe spellen. En WAP. De 3310 roelt wel maar de mijne ligt al uit elkaar, hj “viel” op de grond :smiley:

Grtz,
RMX

Kut hè, als je je phone laat droppen!? haha! Heb mijn Nokia nog nooit (ff afkloppen) laten vallen!! Pff… denk dat ie dan gelijk naar de tering is dat kleine ding!! :stuck_out_tongue:

Maar eh, kan ik ergens andere software gewoon downen voor me 8210? Die ik dan met een datakabel kan overpompen?!

3330??? Geef de preciese link is want ik kan hem niet vinden op de nokiasite die jij geeft!!!

cheers

Originally posted by NitroX
[B]3330??? Geef de preciese link is want ik kan hem niet vinden op de nokiasite die jij geeft!!!

cheers [/B]

http://www.nokia-asia.com/apac/3330_features/?location_id=25

jij kan hier vinden.

ow ik heb het al gevonden (dat je je daarvoor moet reggen ??)

Je kan ook gewoon op de 8310 wachten (volgens leverancier MCC vanaf eind 2001 te koop). Hierop zit GPRS, WAP en al dat andere geneuzel wat niemand gebruikt ;).

Heb zelf ook een 8210 en 'k vind 't nog steeds een superding. 'k Verkoop ze ook en weet dat er heel veel terug gaan uit de Nokia 8xxx serie (ongeveer 70 %), maar heb zelf nog nooit problemen gehad. Die 3330 is geen echte vooruitgang denk 'k, 't is gewoon een 3310 met WAP (WAP stinkt!).

Trouwens, iedereen loopt toch met zo’n 3310 (deze week weer een berg van die dingen verkocht) zou 'm zelf echt nooit nemen. Al is 't alleen maar omdat 'ie zo zwaar is (3310 = 133 gram, 8210 = 79 gram) en omdat 'ie in plaats van een Lithium-ION batterij zo’n fossiel Nikkel-Metaal Hydride ding heeft.

Misschien heb je 'r wat aan…

Ave…:smiley:
PGN/iNERTiA

TJa ik heb een 3310 en ben er zeer te spreken over… ok hij is niet zo gek licht maar dat boeit me neit heb geen spierziektes dus dat gewicht valt wel overheen te komen. Verder is het een relaxt foontje met eigenlijk wel alle functies erop die ik wil enzow… maat is ook goed voor mij etc…
Deze hou ik nog wel een half jaartje (en dan wordt het toch echt weer tijd voor een andere)…

Het is wel zo dat iedereen die 3310 heeft maar ach… een andere ringtone doet wonderen he?

Oops, te vroeg gesproken, nou 's 'ie verrot, m’n trouwe 8210. Zal je net zien…

Kan 'ie weer 2 maanden naar ELTIM…

PGN/iNERTiA

Originally posted by PGN_iNERTiA
[B]Oops, te vroeg gesproken, nou 's 'ie verrot, m’n trouwe 8210. Zal je net zien…

Kan 'ie weer 2 maanden naar ELTIM…

PGN/iNERTiA
[/B]

Moes je maar afkloppen zoals ik! :wink:

Komt 'ie nu mee… :wink:

PGN/iNERTiA

Ik had ook een 8210, Ik vond de toetsen veel te klein.
Heb nu een 3310, maar dan met een Li-on batterij ipv Nikkel cadnium . weegt nu nog ongeveer 105 gr en is niet veel meer als de 8210.

Het gewicht is veel beter dan de 3310 maar deze heeft een ander soort batterij en daarom zou ik hem niet nemen. Hij heeft namelijk geen Li-Ion batterij en dat schiet niet op.

De 8210 heeft wel veel voordelen en wat betreft de standby tijd is dit ook wel te doen. Of er is iets goed mis met je phone, maar 4 dagen haal je wel.

Mijn idee is doe het niet en houd lekker je 8210! :stuck_out_tongue:

Originally posted by ZeroCool-NL
De 8210 heeft wel veel voordelen en wat betreft de standby tijd is dit ook wel te doen. Of er is iets goed mis met je phone, maar 4 dagen haal je wel.

4 dagen?? mjah zeker als je niet/weinig belt…

4 dagen haalt die van mij wel hoor, ook met redelijk veel bellen…

PGN/iNERTiA