80 min. cd's branden met HP9110i

vbimport

hoi, heb nieuwe brander gekocht
HP 9110i, lekker snel dus.1Cd in 10 min.
Heb alleen een probleem met het branden van
80 min. cd’s via CDRwin v3.8 (beta).Crack hiervan gedownd, aspi32.exe etc
CDRwin brand ze wel (succesfully) maar bij bv. een audio cd krijg ik alleen maar ruis te horen.Wie kan mij helpen??Bv een ander proggie of iets dergelijks>>>>

PS: de CDRwin ondersteunt wel de HP9100 serie

de HP 9110i is best goed maar gewoon slecht in audio in data gewoon goed !!
brand op 1 speed maak ook uit maar altijd blijft audio niet goed gebrand worden met deze brander.
je kan geluk hebben en dan heb er geen last van .

Ik heb ook een 9110i en ik heb geen problemen met het maken van audio cd’s.
Ik schrijf die in Nero of in Easy Cd Creator op 8x… Nog nooit problemen mee gehad…

Hey slashem1

en op 80 min. cd’s (audio dan)
ook met easy cd creator???

Wizz

het ligt ook aan je reader als die niet goed audio extract dan heb je ook zo’n probleem!!! maar ja alle hp writers branden geen 80min cd’s en als ze het doen is het software matig gebeurd maar de hardware kan het eigenlijk niet goed!!!

Ja Ja Moet je eens luisteren, heb hiervoor ook een Hp-tje gehad (7200 serie)
2 speed branden dus en dat ging altijd goed, zowel audio als data. met de 9110i kan ik ook zowel audio als data branden met easy cd creator 4.0 deluxe, alleen niet met cdrwin 3.8!!! Deze versie heb ik eigenlijk wel nodig omdat íe de 9110i ondersteunt.
Versie 3.7F deed dat niet, en daar zit het probleem dus, want met cdrwin kan je WEL 80 min. cd’s branden…

snappie???

Wizz

Heb tot op heden nog geen problemen gehad om audio cd’s te maken met 80min cd’s.
Ik maak niet echt veel audio cd’s en ik weet niet meer of ik voor die 80min audio cd’s Easy cd creator of nero gebruikt heb…
Je kan het eens proberen met cd creator, maar met Nero ben ik wel zeker dat het lukt…
zou me een beetje verwonderen moest het met Easy Cd Creator niet lukken.