8 speed plextor

vbimport

Ik kan ergens een koopje doen , ikke heb ergens die plextor SCSI 8*2*20 speed writer en plextor SCSI 40 speed cd-rom in zo een externe kast , jullie kennen dat wel , dat koste o zo veel geld , nu men vraag is , is dit echter het geld waard en zit daar burnproof of een andere technologie op ? zonee , zou ik daar iets aan kunnen doen om dit toch waar te maken ? graag reacties aub , dank bij voorbaat

Tnx for listening

Op een Plextor 8x (SCSI en IDE) zit beiden geen Burnproof. En dat is er helaas ook niet zelf in te bouwen ofzow…

Opzich is het wel een leuk setje (8x schrijven is wel een beetje gedateerd) maar het mag niet al te veel kosten. Voordeel is trouwens wel dat met een SCSI setje de kans op een buffer underrun stukken kleiner is dan met een IDE setje, dus dit hoeft geen slechte koop te zijn. Vooral als je een comp hebt met een beetje redelijke CPU + hoeveelheid geheugen kan dit zeer goed.

Kan me herrineren dat ik met mijn Athlon 600, 128MB destijds onder het branden (plextor 12x scsi writer, plextor 40x scsi lezer) zowat alles kon doen zonder enig probleem…

ik heb een AMD thunderbird 1.4 G met 256 DDR Ram , Geforce2 64 Mb, 12 DVD speler en 16 speed Liteon , die andere zou ikke willen kopen , zo dat ik 2cd’s tegelijk kan fikke

dat kan makkelijk hoor… tenzij je gekke dingen gaat doen onder het writen (ff 10gb aan zips uitpakken ofzow :))

Het is wel mooi zo’n extern kassie. Maar heb je wel SCSI? Anders mot je ook nog ff een SCSI kaartje kopen waar die externe scsi aansluiting op zit.:smiley:

in het pakketje zit een SCSI kaart bij :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
dat kan makkelijk hoor… tenzij je gekke dingen gaat doen onder het writen (ff 10gb aan zips uitpakken ofzow :))

zou ik tegelijk kunne gamen??? :slight_smile:

als het voor weinig is gewoon doen.
Audio bakken doe je toch max 4 speed
wat heb je nou aan een cdrw ? dus die 2 speed maakt niet uit.
sinds ik met deamon tools een iso kan mounten
hoef ik niet meer te testen op cdrw hoe ie op cd eruit komt te zien. en ff ± 100 mb writen op cdrw is zo klaar.

kan tijdens het bakken op 4x gewoon downen, mailen, gamen
office-en. maar dan moet je wel bakken van SCSI schijf naar SCSI cdrw !
en met 8 speed bakken zet ik nav ff uit, en doe er verders niks bij.

wel ff je firmware bijwerken (1.05 is de laatste)

dit is de link naar 1.05 firmware af ahead site

Ook is het handig dat ik met Nashua 80 min. cdrs
702 mb kan branden.

Meteen kopen dat setje als ze er niet veel voor vragen heb zelf ook een plex/40 plex 8/20 en die branden nog steeds als een speer en die brand alle beveiligingen via Clone Cd.

PS
Wat zit daar voor een SCSI kaart bij (merk type) en wat vragen ze voor dat setje

Top kopen die zooi!

Max Fl 300,-

ze vragen maar 200 FL of 4000 bef ,

Originally posted by zagevent
ze vragen maar 200 FL of 4000 bef ,

Op halen die hap en… burnen :slight_smile:

Nie in laten pakken en menemen ( ik eet hem hier op )

Hebben ze er niet nog een paar liggen?

nope , enkel een exemplaar :slight_smile:

Damn :rolleyes: