724MB op 700MB cd

vbimport

Hoe krijg ik een film van 724MB op een cd’tje van 700MB?

Ik brand met Easy CDCDREATOR 5.0 en heb een HP9310 10x4x32…

Gaat zeker om een DivXie?! Moet je ff cutten!
Anders grotere cd’s buyen! :stuck_out_tongue:

Kan ik met mijn brander dan ook cd’s branden die groter zijn dan 700MB dan?

Hmm weet nie, zijn wel ergens lijsten te bezichtigen waarop staat hoever drives kunnen. Weet ff geen URL maar iemand anders vast wel… dus ff geduld; wordt dan vanzelf gepost! :slight_smile:

Met Padus Diskjuggler en Nero X.X kun je ook overburnen, dan zou dit toch moeten lukken…

Moet je wel weten of je CDrw ook 800mb cdr’s ondersteund!! Anders heeft ut weinig zin! :slight_smile:
Dat er software is die het kan is duidelijk! :wink:

En hoe kan ik er achter komen of mijn brander (HP 9310) ook overburning ondersteund? Ik heb al op de site van HP gekeken maar daar kan ik er niets over vinden dus dat wordt ook niet wat. Bij Nero zegt die niets over het feit of mijn brander overburning ondersteund. Er staat niets achter, betekent dat dan niet dat die het niet ondersteund :frowning:

Er is toch ergens een lijstje van alle writers die overburning installeren?

In Nero heb je een optie tot ‘everburnen’. Je kan bij een 74 minuten zonder gevaar (volgens een varia aan sites) tot de 76 minuten gaan. (En nog wel verder maar dat moet je dan proberen.

Een 80 minuten kan dus tot: 82?

Ik heb ff rondgekeken in de cd-writer database van Feurio. www.feurio.de. Daar staat dat jouw burner wel 80min cd’s ondersteunt, maar geen overburnen :(.
Maar je kan het eens proberen met Nero… Ik heb zelf op een BASF 80min/700MB cdr tot 82min30sec kunnen schrijven (met een plextor). Je gaat dan eerst in Nero bij preferences en dan bij “expert features” aanvinken dat je wil overburnen en dan vul je bij max capacity 83min in ofzo.
Hopelijk werkt et! Succes!

Originally posted by jojk
[B]In Nero heb je een optie tot ‘everburnen’. Je kan bij een 74 minuten zonder gevaar (volgens een varia aan sites) tot de 76 minuten gaan. (En nog wel verder maar dat moet je dan proberen.

Een 80 minuten kan dus tot: 82? [/B]

Het hangt ook af van welk merk cd’s je gebruikt!! Volgens mij is er ook een calculator die uitrekend hoeveel op een CDR gebakken kan worden!

Originally posted by Wannes
maar geen overburnen :(.

Dat zuigt…Maar in ieder geval hartelijk dank…Nu maar wachten op een geschikt moment voor het kopen van een nieuwe brander :smiley: