700mb + fikken?

:confused:

Het lukt mij maar nie om een .avi van 735mb te branden
op een Platinum 800mb\90min.
Heb “alles” al geprobeerd,

Nero 5.5.6.4 : overburn, on the fly etc kan nie…
als ik wil gaan fikken gooit ie de cd lade van mijn Plextor 16\10\40a (Firmware 1.04) open met het bericht : dat de source file te groot is groot is voor de medium , en dat terwijl het toch echt 800mb cd-r’s zijn.

CDRwin : kan ook niet.

Famtom CD : kan ook niet.

Clone CD : kan ook niet.

De cd-r’s worden ook niet herkend als 800mb\90min. cd’s.
komt het zelfde te staan als bij een 700mb\80\min :79-57-74 en 702.8mb

Is er een fik progamma , waarmee ik een .avi kan klik\drag\BURN?
zonder dat ie over de medium begint te zeuren…??

Ik heb over dit onderwerp al op meerdere site’s\forum’s een vraag gesteld maar krijg steeds teleurstellende antwoorden van, “heb je wel genoeg mb op je HD” of de simpele antwoord van “gewoon fikke , dan doet ie 't wel”

Iemand!!
:wink:

Nero: ik ga ervanuit dat je de Overburning optie bij de Expert features hebt aanstaan?
Zoja, dan moet ik dat probleem onderkennen; ik loop daar zelf ook tegenaan en vind er geen kuur voor.
Wellicht dat NeroTech uit het Nero forum je kan helpen!

CDRWin: deze zou het gewoon moeten doen. CDRWin vraagt normaal gesproken netjes van “Disc is larger then 74 minutes, continue” en dan moet het werken!
Het enige wat ik weet is dat bij writers die geen overburning ondersteunen CDRWin een melding geeft dat het hardwarematig gezien niet mogelijk is… maareuh dat kan een Plex 16x vast wel…

Wat voor brander gebruik je? Denk dat dat de oorzaak is.

Ik weet niet of dit het probleem is, maar als je met Nero wil overburnen, moet je niet alleen bij expert features overburn enablen en nieuwe maximumlengte ingeven, maar ook “disc at once activeren” (en close session). En vergeet ook niet “start multisession” uit te zetten! Dus een gewone “no multisession”.

Standaard staan die dingen fout aangevinkt en dan gaf ie bij mij steeds de foutmelding “exceeds disc limit” ofzo en stak de cd-writer z’n tong uit :wink:

Als je die dingen allemaal juist hebt aangevinkt en het werkt nog niet, dan kan’k je niet helpen. Dan is het probleem specifiek voor de 800MB cd’s en daar heb ik geen ervaring mee.

Originally posted by Wookie
Wat voor brander gebruik je?

Plextor 16\10\40a met firmware 1.04

Originally posted by Wannes
Ik weet niet of dit het probleem is, maar als je met Nero wil overburnen, moet je …

Ik wil en HOEF niet te overburnen want het zijn cd-r’s van 800mb dus de .avi van 735 mb zou er makkelijk op moeten kunnen !!!

Wie heeft heir ervaring mee, met 800mb cd’s fikken !!!

:frowning: Help :frowning: