60 KB/s upload met telenet !?

vbimport

Ik haalde dus juist 60KB/s upload toen ik een file uploadde naar ftp.multimania.com, het rare hieraan is dat ik telenet heb en dat de upload gelimiteerd is tot 16 KB/s. Iemand een idee hoe dit komt ? Ook files doorsturen via dcc ( irc) gaat ineens tegen 60000 cps ipv van de normale 16834. Zijn er mensen die dit ook al voorgehad hebben ? Misschien vinden we ‘de oplossing’ en dan zal uppen veel leuker worden :slight_smile:

ik kan dit bevestigen,
want ik WEET dat Liquid-Ex ENKEL teleslet heeft
en ik hem een file van hem tegen die snelheid ontvangen

ook een screenshot van uploaden naar een ftp server heb ik er hier van…

IK WIL WETEN HOE DIT KAN!!!

zodat wij dat ook kunnen

Misschien (tijdelijk) foutje bij je ISP!! :wink:

Ik wou dat Chello eens een keertje zo’n foutje maakte!

Fouten maken ze allemaal wel! Alleen moet je er maar net bij zijn als het gebreurd! En zolang het nog nie opgelost is dan! Zal wel van korte duur zijn! :frowning:

Ik weet het ook niet, kheb geen telenet maar misschien is het gewoon een software error. Dat ie sneller aangeeft dan download. Eerst zat ik met een ftp client te downloaden, paar threads en dan 1 mb per seconde :slight_smile: terwijl er een cap op de kabelmodem zit. Misschien zit dat ook bij Telenet want dat kan het dus niet dus ik denk gewoon een software fout :smiley: Zo heb je ook soms met 56k een download van 15 kb enzovoort ik heb altijd bij napster dat er 5 mensen van mij downloaden en dat ik dan een upload heb van 20 kb per persoon (kan dus nooit :)) maar dan gaat ie even later weer terug naar 16 kb in totaal

het is geen software error, anders zoude de mensen die de files aankrijge toch niet dezelfde snelheid zien , en btw ik kan nog steeds tegen 64 KB/S uppen. 4.60 MB in een minuut ofzo.

Geniet er maar van, zolang het duurt! :stuck_out_tongue:

Misschien dat Telenet de uploadlimiet terug gaat verhogen maar dat het nog niet geweten mag zijn?

:slight_smile:

Originally posted by Sluis
[B]Misschien dat Telenet de uploadlimiet terug gaat verhogen maar dat het nog niet geweten mag zijn?

:slight_smile: [/B]

Bij mij lukt het anders jammergenoeg nog niet…
:frowning:

was het geen kilobit???

post screenshot ff hier plz :slight_smile:

screenshot : http://www.geocities.com/areamp32001/upload.bmp
hier haalde ik ongeveer 50 KB/s , mn piek is tot nu toe 70 KB/s geweest maar meestal doet ie 64 KB/s

That’s pretty cool!!

Greetz

krijg geen plaatje hoor, alleen verboden, geen machtiging. Error 403?!

Originally posted by eMiNeM
[B]krijg geen plaatje hoor, alleen verboden, geen machtiging. Error 403?!

[/B]

klik op de link is moved here

Verrek bij mij lukt dat langs geen kanten. Ze zijn hier nog juist geweest om te “verbeteren”, hebben een paar ontstoorders geplaatst als ik het goed zie. Merk niet veel verschil…

werkt nou wel. Is wel cool, maarre hebbie dat nou constant of was dit once-in-a-lifetime ?

dit heb ik sinds 2 dagen :confused: maar hij blijft het nu precies wel doen

krijg geen plaatje hoor, alleen verboden, geen machtiging. Error 403?!

Geocities is gewoon echt wel KUT!!!
Snap nie waarom mensen daar nog sites hebben! Zo vaak down!!! :frowning: