538 hitmaster

vbimport

zijn er hier nog meer mensen die meedoen met 538hitmaster

Toch maar niet, mn gsm-nummer hou k voor mezelf :wink:

het begint met 538, dus ik wil niet eens weten wat het is :Z

mmmja dit is precies dezelfde hitmaster waar je mee mee kon doen als je de coca-cola card had (alweer een tijd geleden , 1 jaar ofzo). Hoefde je toen niks voor te betalen en je hoefde je telefoonnummer niet te geven . Waardeloos van 538 dat het geld kost :Z

greetz

Als je 50 eurocent overmaakt op mijn gironummer , vertel ik je wie de winnaar gaat worden. Echt waar !

Oh , dat vergat ik bijna.

Iedere 900ste persoon die mij die 50 eurocent overmaakt , krijgt zijn 50 eurocent terug !

En je maakt kans op een vliegtuig !

Voor meer informatie geef je je authentieke email adres op in deze topic(dus geen hotmail tijdelijke troep en zo , staat allemaal in mijn voorwaarden) , wat gebruikt zal worden voor marketingsdoeleinden. Elke spambot zal je liefhebben !

Dat wil jij toch ook ?

Bel , mail en win! Iedereen kan het !

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Als je 50 eurocent overmaakt op mijn gironummer , vertel ik je wie de winnaar gaat worden. Echt waar !

Oh , dat vergat ik bijna.

Iedere 900ste persoon die mij die 50 eurocent overmaakt , krijgt zijn 50 eurocent terug !

En je maakt kans op een vliegtuig !

Voor meer informatie geef je je authentieke email adres op in deze topic(dus geen hotmail tijdelijke troep en zo , staat allemaal in mijn voorwaarden) , wat gebruikt zal worden voor marketingsdoeleinden. Elke spambot zal je liefhebben !

Dat wil jij toch ook ?

Bel , mail en win! Iedereen kan het ! [/B]

lol! :stuck_out_tongue: