4-landenpunt?

vbimport

Hier op het werk hebben we een discussie of er nu wel of geen 4-landenpunt bestaat op deze aardkloot.

3-landenpunten zijn er te over, maar is er ergens op deze aardbol ook een 4-landenpunt, 1 punt waar 4 landsgrenzen samenkomen dus?

Kreeg bij Encarta en Vinden.nl niet zo heel veel treffers, maar er is vast wel iemand hier die hier een antwoord op heeft. Als er een 4-landenpunt is dan zou ik natuurlijk ook graag horen waar :wink:

Alvast hartelijk dank.

Je hebt een 4 landen punt in Afrika
Check hier maar ff voor een compleet reisverslag. :wink:

Bedankt…
Echter, mijn collega accepteert het niet als 4 landenpunt omdat op het kaartje van Gheos (Botswana) het een te breed stuk is en niet echt 1 snijpunt is…

Ik heb gesteld dat het aan de onnauwkeurigheid van het kaartje ligt, maar men wil meer bewijs…

De map bij Expedia lijkt duidelijker te zijn (en jouw verhaal te ondersteunen…dus opnieuw bewijsmateriaal :wink: )

Dank je!

[update]
Na de kaart van Expedia gezien te hebben is het geaccepteerd.
Helaas heb ik geen koelkast gewonnen…
[/update]

wat dachten jullie van oostenrijk/slovenie/kroatie/hongarije

da’s een stuk dichter mij ons kikkerlandje

Originally posted by Murphy23x
[B]wat dachten jullie van oostenrijk/slovenie/kroatie/hongarije

da’s een stuk dichter mij ons kikkerlandje [/B]

Kan daar geen 4 landenpunt ontdekken:
Map

Oostenrijk grenst niet aan Kroatië nl.

een 4 landen punt ontdekken kan ik niet, wel een aantal landen met 4 of meer buurlanden. maarja dat was weer niet de vraag :frowning:

mat ik wel zie is dat er een 4 staten punt ligt in de VS.
namelijk:

Oklahoma, Ark. Mo. Kanses.

dan moet je dus een discussie houden of de VS Verenigde Staten van Amerika of Verschillende Staten van amerika is…

En als het Verenigd is, of het dan toch nog als aparte ‘‘landen’’ tellen. Ze hebben immers allemaal andere wetten…

4-landenpunt is gevonden, we gaan nu voor een 5-landenpunt…en als die gevonden is een 6-landenpunt etc.

Smart@$$ beetje blits maken op zijn werk…zo blijkt maar weer, de beste kennisbron is toch CD Freaks :smiley:

Originally posted by Totibbs
[B]mat ik wel zie is dat er een 4 staten punt ligt in de VS.
namelijk:

Oklahoma, Ark. Mo. Kanses.

dan moet je dus een discussie houden of de VS Verenigde Staten van Amerika of Verschillende Staten van amerika is…

En als het Verenigd is, of het dan toch nog als aparte ‘‘landen’’ tellen. Ze hebben immers allemaal andere wetten… [/B]

Arkansas grenst niet aan Kansas…
er is wel een écht 4-statenpunt in de VS: de staten Arizona, New Mexico, Colorado en Utah grenzen op één plek alle vier aan elkaar (Been there, done that, ik heb zelfs een foto gemaakt van een bord dat men daar had geplant met de tekst dat dat het 4-statenpunt is)

ohwja, moet ff een bril kopen.
Naja, ik zat iig vlak bij met mijn staten…

In Parijs is een 8 stratenpunt! (Arc de Triompf)
Telt dat ook?

Kan daar geen 4 landenpunt ontdekken:

Dan klopt mijn wereldkaart niet :frowning:

DIT GAAT ECHT HELEMAAL NERGENS OVER! :smiley:

Originally posted by Sorcerer
DIT GAAT ECHT HELEMAAL NERGENS OVER! :smiley:

het gaat over het 4 landen punt… dus het gaat wel ergens over…:eek:

Originally posted by Totibbs
[B]

het gaat over het 4 landen punt… dus het gaat wel ergens over…:eek: [/B]

Ok, jij wint! :eek:

Originally posted by Da_Taxman
4-landenpunt is gevonden, we gaan nu voor een 5-landenpunt…en als die gevonden is een 6-landenpunt etc.

Nou, daar zeg je zo iets…is er ook een 5-landenpunt?
Dat is de vraag die hier op kantoor ook gelijk naar boven kwam, toen ik trots met dit antwoord aan kwam zetten (waarvoor nogmaals dank)

een 5 landen punt :confused:

en we doen al moeilijk om een 4 landen punt te vinden!
Ik denk dat het een beetje nutteloos is om daar naar te zoeken!

hoewel…misschien dat er in een oceaan wel een 4/5 landen punt is, alleen die worden niet aangegeven op LANDkaarten!

:rolleyes:

In afrika heb je er 2 : de eerste is tsjaad niger nigeria en kameroen
de tweede : zimbabwe zambia angola en namibie

Wow, 9 jaar later leeft het topic nog steeds!