3dfx voodoo 3500

vbimport

Help mij eens even a.u.b.Ik kan deze kaart (3dfx voodoo 3500
) van 1 jaar oud voor F330,-(van een hele goeie vriend…haha) overnemen.Is dit een redelijke prijs of wordt me een oor aangenaaid.

Alvast bedankt.

Nou volgens mij is dat echt een koopje voor jouw vriend ik wou dat ik zo’n vriend had.Ik heb zelf ook deze kaart kunnen kopen op marktplaats.nl en daar stond dezelfde kaart voor f 275,-.
Dus ik weet niet of hij nog te koop is maar neem maar eens een kijkje.Ok je vriend zal je geen rotzooi verkopen denk ik en op de marktplaats weet je niet wat je krijgt.:confused: :stuck_out_tongue:

De laatste nieuwprijs die ik in de winkel gezien heb was zelfs lager…
Het is een leuke kaart, maar ik zou voor een tweedehands versie ervan niet eens de helft ervoor over hebben…

Vind het persoonlijk teduur koop een gforce 2 kaart veel beter voodoo is over :slight_smile:

Voor die prijs kan je al een Geforce 2 MX 32 MB nieuw kopen … dan zou ik het wel weten :wink:

greetz

koop een nieuwe kaart voor de zelfde prijs
zoals hierboven vermeld.
Die 3d kaarten verouderen snel

Tja voor een paar tientjes meer krijg je een Geforce 2 GTS…

Veels te duur. Ik heb mijn Voodoo 3000 twee jaar geleden al nieuw gekocht voor 250 pieken.

3dfx mag dan wel niet meer bestaan , het blijft een vette kaart.
Ik hoef niet zo nodig 50 frames per seconde te halen in Quake , dat kan het menselijk oog toch niet waarnemen,

3dfx bestaat eigenlijk nog wel maar onder een andere naam ze brengen binnenkort een nieuwe kaart uit. Hoe meer concurentie hoe beter zou ik zeggen.

Brinta jJe goede vriend is wel een dure vogel hoor .