3D kaart killer gezocht

vbimport

Gisteren heb ik een GF4-Ti4200 aangeschaft. Aangezien ik toch wel nette 3D prestaties van deze kaart verwacht, wil ik'em eens testen (niet met 3D mark, dat is niet leuk meer :)).

Ik zoek dus een spel, applicatie, benchmark of wat dan ook om dat beestje eens op zijn staart te trappen.

Tevens wil ik heel graag weten in hoeverre deze kaart op mijn CPU steunt (deze is niet meer al te modern nl: AMD Athlon-C 1,2 GHz).

Wat raden jullie me aan?

Test hem ff met de demo van UT2003 die volgende week uitkomt :smiley: ofwel met quake 3 alles op high detail

Battle Realms haalt ook het onderste uit je videokaart, bij mij ging het spel toch wel een beetje haperen toen ik alle details op “high” had gezet, terwijl ikke een Asus 7700 Deluxe Geforce II (32 mb) met een AMD 1,4 ghz

Adrenalin op standje max.

Originally posted by Mr. Belvedere
Adrenalin op standje max.

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website via een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina www.back2roots.org.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.

HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer

Originally posted by SoulShower
[B]

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website via een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina www.back2roots.org.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.

HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer [/B]

vreemd , doet ut hier pwima.

naja , dan gewoon via de hoofdsite proberen.

of even bij www.scene.org langs.

Q3 op 1600x1200x32 met idd alles op high levert me een 90fps op.

Op zich niet slecht, maar ik ga verder testen, aangezien ik verwacht dat Q3 bijlange niet alles uit mijn kaart haalt wat erin zit…

dan moet je Soldier of Fortune 2 eens proberen, met mijn ook net aangeschafte GF4 Ti4200 is de beeldkwaliteit echt om van te smullen :stuck_out_tongue:

Zou ik deze ook kunnen uit testen met 3d mark
:confused:

Originally posted by SoulShower
[B]

[/B]

en als je even verder klikt kun je hum gewoon downloaden
(9.7 mb en een rating van 79%)