29 april gratis sms!

Aanstaande zaterdag kun je de hele dag gratis sms berichtjes versturen! Voor meer informatie bel de hi infolijn!!!

In belgië of in Nederland? En wat is het telefoonnr?
Grtz

Volgens mij is dit alleen in Nederland en dan voor KPN-leden :<
Libertel moet dit ook maar ff invoeren! :>

Maarten.

freesms binnen 10 secs!

ik heb geen gsm

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by TheDuke:
ik heb geen gsm <HR></BLOCKQUOTE>

Ik heb m’n ouwe toestel nog in de aanbieding: motorola d170 (formaat baksteen en bijpassend gewicht)! Gratis af te halen, voor de liefhebber (ik denk niet dat ik veel reacties ga krijgen, het is echt een foeilelijke telefoon).
Tip voor iedereen: neem een Nokia telefoon (ik heb zelf een 8210)

Via www.mtnsms.com of www.quios.com stuur ik ook gratis SMS naar mensen.
MTN SMS heeft het aantal ondersteunde netwerken flink uitgebreid, nu worden geloof ik alle Nederlandse netwerken ondersteund. Je kunt je eigen adresboek maken, zodat je de volgende keer alleen nog een naam hoeft te selecteren.

Ook typt het een stuk prettiger op je toetsenbord dan op zo’n mobieltje (zelfse beter dan op een Communicator van Nokia).

Veel plezier ermee

MTNSMS Rulez big time, maar ik vind het wel spijtig dat alleen KPN zo’n actie doet, Proximus zal wel weer teveel op zijne zak zitten zeker, die Hollanders hebben toch ook altijd chance
Grtz

Gratis bellen met nieuwjaar doen ze ook niet meer sinds die ene keer dat daardoor het hele netwerk zwaar overbelast was

Ach het is wel leuk, maar er zullen wel weer voorwaarden aan zitten en bedoeld zijn voor slechts een bepaalde groep KPN abonnementhouders (HI GSM en niet Flexibel abo’s)

KPN heeft goed netwerk hier, maar voor de rest, liever een andere provider als het aan mij ligt…

Punt 1 Welkom hier namens mij
Punt 2 Deze post is al weer 9 jaar oud dus ik denk dat het ondertussen wel veranderd is
Punt 3 Gratis bestaat niet! Er zit altijd wel een addertje onder het gras. Reclame of een nummer bellen en dan €1,50 moeten betalen dmv je mobiele telefoontje en dan een hoop smsjes kunnen versturen zoals bij HotSMS bijvoorbeeld. Ik geef toe het is vaak goedkoper dan zelf smssen maar het blijft je geld kosten.

En sites die je moet bezoeken om sms tegoed te verdienen. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je geregeld en popup op je scherm krijgt ook al ben je niet eens online… of zelfs op je telefoon een reclame sms ontvangen.

grtz Dúnedain

That was just a spammer :wink:

ok tnx m8,

grtz Dúnedain