25.000ste post

vbimport

draag um op aan Night Hawk die was eerder dan mij

Nee kan niet. Ik heb een screenshotje gemaakt en daar staat 25000 post from SoulShower. Dus jij bent de MAN!!! :slight_smile:

Kan ik dat screenshotje ergens uppen???

hehehehe lees je topic maar (onderaan) kzie net dat een admin de topic geremoved heeft… staat weer op 24.999 nu :stuck_out_tongue:

Na hoe kan dit nou? Ik heb nu 3 screen shotjes gemaakt. De eerste was SoulShower met 25000 en dan kreeg ik een screen met 24999 van NightHawk en nu heb ik een screen shotje van King Dingeling met 25000. Wie o Wie is het??? :confused:

kat een eerdere topic van mezelf verwijderd (Geforce topic omdat het inmiddels wel gelukt is) toen stond de counter op 24.999

ach wat maakt ut ook eigenlijk uit :stuck_out_tongue: als Night Hawk ff z’n email naar me stuurt dan stuur ik hem een spel naar keuze

Heheh de Admins kunnen jullie ook gek maken :wink:

Originally posted by G@M3FR3@K
Heheh de Admins kunnen jullie ook gek maken :wink:

ahaaa jij was het dus

Hahaha maar nu ben ik het!!! Hahaha geef die title dan maar. :wink: Geintje mij maak je niet gek hoor.:stuck_out_tongue:

drukte maar ffies op je link en zag dat je gestopt bent met je site, waarom eigenlijk?

zijn die posts nou zo belangrijk dater 2 topics over geopend moeten worden

Originally posted by flits
zijn die posts nou zo belangrijk dater 2 topics over geopend moeten worden

Ach ja, kinderen he :stuck_out_tongue:

Ach ja laat ons lekker kinderen zijn. Anders wordt het hier zo’n volwassen:rolleyes: boel. :wink: