25.000ste Post!

vbimport

Ooooeiiiiiii het is bijna zover!
Ook in de Dutch: General Questions forum is bijna de 25.000ste Post bereikt.
Wie zal het worden en wie gaat er met de titel Made the 25.000th Post in Dutch: General Questions :wink: vandoor…Hehehe leuke titel hè?

Ja, maar dat moet je nou dus niet doen met die titels!
Dan is het niet meer origineel!
En als straks de 50.000th post komt wat dan? Een titel als made the 25.000th post in the dutch general chat is iet wat te lang denk ik!

Originally posted by Sorcerer
Ja, maar dat moet je nou dus niet doen met die titels!
Dan is het niet meer origineel!
En als straks de 50.000th post komt wat dan? Een titel als made the 25.000th post in the dutch general chat is iet wat te lang denk ik!

Ja haha dat was ook maar een geintje…check mij :wink: smilie in die post dan.:stuck_out_tongue:

die titel van made 25000e blablabla vervalt dan natuurlijk wanneer e 25001e is gepost. Das logisch, niet?:confused:

leuker is misschien als, wanneer de 25001e post is gepost, diegene een week geen toegang krijgt tot de Q’s. … eindelijk rust in de tent ;):stuck_out_tongue:

natuurlijk telt het niet als ik de 25000e poster ben

LOL :wink:

hehehe leuke topic, deze valt vast in de catergorie hoe maken we onze mods gek :slight_smile:

Originally posted by xian
hehehe leuke topic, deze valt vast in de catergorie hoe maken we onze mods gek :slight_smile:

moeten we een poll over maken :slight_smile:

Originally posted by xian

Moet je toch wat meer voor doen! :stuck_out_tongue:

Originally posted by bmad
[B]

moeten we een poll over maken :slight_smile: [/B]

Als dat dan maar wel in de General chat gebeurd! :stuck_out_tongue:

waar een mens zich al niet mee bezig houd:D

Originally posted by Wookie
Als dat dan maar wel in de General chat gebeurd! :stuck_out_tongue:
Waar denk je waar we nu zitten? In de Italian: Chat

Originally posted by Wookie
Moet je toch wat meer voor doen! :stuck_out_tongue:

Volgens mij begint het al een beetje te lukken. :wink:
Nou, nou, nou…hoor die Administrators rocken! :smiley:

BTW nog maar 42 Posts te gaan…Hehehe :stuck_out_tongue:

Originally posted by King Dingeling
Waar denk je waar we nu zitten? In de Italian: Chat

[b]

… moeten we een poll over maken :stuck_out_tongue:
[/b]

Uit deze post kan je niet opmaken dat het de bedoeling was om die poll in Gen.Chat te maken! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookster
Uit deze post kan je niet opmaken dat het de bedoeling was om die poll in Gen.Chat te maken! :stuck_out_tongue:

Nee…maar we gaan geen Poll maken in MP3/ DivX :wink: Forum .:wink: Dus spreekt het voorzich om hem hier te plaatsen volgens mij. :stuck_out_tongue: Ik snap het wel en jij?:confused:

Nog maar 34 posts te gaan.

krijg op die mannier wel een HELE lange titel

Ons mods (ps we zijn ads;) gek maken? Euh tja, wat voor uitwerking dit heeft op de andere weet ik niet, maar om mij gek (voor hoever dat nog nodig is :)) te maken is veel nodig… heel erg veel ;).

ps don’t try this @home :wink:

we zitten er (helaas) overheen. tis nu ergens in de 51000. of zie ik het verkeerd:confused:

toch jammer als ik het goed zie. weten we niet wie de 51000e was :frowning:

Ik geloof dat ik hem gepost heb, of vergis ik me soms :stuck_out_tongue:

SoulShower is de Man!!! Hij heeft het voor elkaar. 25000 in de Dutch: General Questions.

De title “Made the 25.000th Post in Dutch: General Questions” zal je nu wel snel krijgen! Hehehehe :wink:

hehe nee hoor, ik had een eerdere topic verwijderd (videokaart drivers is TOCH gelukt) en zag toen pas dat het op 24.999 stond… maar das niet eerlijk natuurlijk :stuck_out_tongue: Night Hawk was de 25.000ste!