2000 posts...ik moet een sociaal leven zoeken ;)

vbimport

Eigenlijk vind ik het een beetje overdreven om voor mijlpalen een eigen topic te maken, maar aangezien hier zoveel onzin posts zijn durf ik deze wel aan :wink:

Dit is mijn 2000e post, wie had dat ooit nog egdacht.
Ik kan het nu eindelijk rustiger aan gaan doen…en me concentreren op mijn studie die toch al aardig verwaarloosd is.

De komende tijd zal ik dus wat selectiever omgaan met het lezen en beantwoorden van posts…hoop dat jullie het me kunnen vergeven :wink:

Welterusten (ik had gezegd dat ik na de 2000e post zou gaan slapen) en morgen is er weer een dag…

Sweet dreams

Jahoor Tax we nemen het je niet kwalijk zorg jij maar dat je eens aan de vrouw komt :slight_smile:

slaap ze tax…
en feli`s met je 2000 post…is toch wel weer een mooie prestatie.
als je cdfreaks maar niet gaat verwaarlozen he ?
cdfreaks gaat voor de studie uiteraard…

Congratz Tax. !

hiep hiep hoera voor da-taxman

sloppel
superman

Hahaha ja cdfreaks voor de studie ik zit op school ook te freaken ipv te studeren :slight_smile:

gefeli!

Wat is dit voor spam taxman? :wink:

Maar toch nog gefeliciteerd enzow :slight_smile:

Van harte Tax, en dat je nog vele post’s mag posten.

Gefeliciteerd Tax…

Studeerse, we zullen je wel vaker hier blijven zijn …

Zoiets heet toch een verslaving of zo ? :smiley:

:cool: Lathieza :cool:

Drie hoera’tjes voor De_Belastingmeneer!
Maar nu moet je nog RNG inhalen dus je kunt nog niet rustig aan gaan doen :slight_smile: Studeren kan altijd nog…

DAmn! je had gezegd dat je ging wachten op mij :wink: maar helaas :frowning:

Gisteren avond was men ADSL CONNECTIE naar de vaantjes, kan er nu pas terug op:)

Alvast tot bij de 2500 he tax :slight_smile:

en moge het je goed gaan bij de studies

nog even geduld en ik zit op adsl en dan hoop ik jullie te kunnen bijbenen

Gefeliciteerd tax

wel have fun :smiley:

Jij 2000 (Gefeli!!! :D)
Ik op naar de 1000 :slight_smile:

Greetz

hey Tax! Gefeli hè! Nu jij toch rustig aan gaat doen (maar 5.35 average/day) kan ik is serieus gaan proberen je in te halen! haha! :stuck_out_tongue:

Zolang hij maar geen belasting op onze posts gaat heffen vinnik alles ok :slight_smile:

Denk nie dat ie dat zou doen! Zal ie aardig op z’n eigen staart trappen!! Met die dikke 2000 posts van hem!!! :wink: haha!

Is dat eigenlijk een uitdrukking?! Op je eigen staart trappen?!
Anders laat ik em ff copyrighten! :smiley:

Of dat klopt: de belastingen worden steeds achterlijker en hoger in ons landje, maar de mensen die het verzinnen zullen dat toch ook wel in de gelddrager voelen?