2 x HPDB68 male naar IDC50 male SCSI internal adapter gevraagd

Zoals boven aangegeven.

Ik weet dat ze te koop zijn via het internet maar de goedkoopste die ik tegenkwam was 51 gulden per stuk exclusief verzendkosten. Beetje erg duur om 2 schijfjes te kunnen aansluiten.

6 januari is er een beurs in Sittard daar kun je die het beste kopen dan heb je ze voor een paar gulden heb die van mij in Aken gekocht voor ik dacht 22DM als je richting Aha Computers rijdt kom je toch de berg af onder spoorbrug je gaat nu naar links +/- 250 Meter aan de linker kant het is een klein zaakje .

:smiley:

Originally posted by NightHawk
[B]6 januari is er een beurs in Sittard daar kun je die het beste kopen dan heb je ze voor een paar gulden heb die van mij in Aken gekocht voor ik dacht 22DM als je richting Aha Computers rijdt kom je toch de berg af onder spoorbrug je gaat nu naar links +/- 250 Meter aan de linker kant het is een klein zaakje .

:smiley: [/B]

die zaak (hoe dit weet weet ik niet) is geloof ik nog vrij duur (heb er eens en keertje geheugen moeten kopen, dat kostte er ongeveer 20% meer dan bij aha… en die’s al niet goedkoop)…

Sorry het was niet aan de linker maar aan de rechterkant die zaak verkoopt voornamelijk kabels en aan verwante dingen .
De zaak aan de linker kant is idd zeer prijzig.

Originally posted by NightHawk
[B]6 januari is er een beurs in Sittard daar kun je die het beste kopen dan heb je ze voor een paar gulden heb die van mij in Aken gekocht voor ik dacht 22DM als je richting Aha Computers rijdt kom je toch de berg af onder spoorbrug je gaat nu naar links +/- 250 Meter aan de linker kant het is een klein zaakje .

:smiley: [/B]

Weer in het sportcentrum bij de Ijzeren Brug ?

Ja ik ga er zelf ook heen .

'K heb ze gevonden bij de Regenboog voor 11 euro 't stuk… dat gaat nog wel redelijk… dus heb ik ze daar besteld.

thanks for all your help