2 Vraagjes Win XP DFF Clone CD Versie

Ik heb bovenstaande versie van Windows XP in m’n bezit, nu is m’n vraag is deze versie gekraakt, en krijg je dus niet na 30 dagen de vraag om te registeren bij MS ?

Is het verder “veilig” om auto update te gebruiken bij deze versie, of wordt er iets gelogd ?

1)nope je moet hem niet laten activeren.
2)Ik geloof dat’t alsvolgt zit,als je hem niet moet activeren wil dat zeggen dat je windows dat ook niet meer gaat checken,en dus denkt dat je legaal bezig bent.Dus denk ik,waarom niet updaten?
Ze kunnen dat loggen,en MOESTEN ZE het checken,kunnen ze EN MOGEN ze dat gewoon niet tegen jou gebruiken omdat er gezegd wordt dat er bij het updaten,geen pers. gegevens enz. worden uitgewisseld,
ik hoop dat ik je hier bij mee kan helpen.

Originally posted by Don_Charly
Dus denk ik,waarom niet updaten?
Ze kunnen dat loggen,en MOESTEN ZE het checken,kunnen ze EN MOGEN ze dat gewoon niet tegen jou gebruiken omdat er gezegd wordt dat er bij het updaten,geen pers. gegevens enz. worden uitgewisseld.

Zat daar ook al over na te denken ja. Hoe zou het nou zitten idd, als je gaat updaten via www. Nie dat ik echt persoonlijke gegevens heb ingevuld maar een IP kan al voldoende zeggen hè!
Vooralsnog vertrouw ik dat toch nie helemaal, alhoewel ik niet denk dat ze bij mij op de stoep zouden staan van eh… “Bill heeft ons gestuurd!” :slight_smile:

Bedankt voor de antwoorden, met de update wacht ik nog even. :cool: