2 vraagjes over JAVA

vbimport

Hi all,

Dit is ff voor de toekomst van het dealerforum

Ik moet het JAVA script hebben dat als je op rechtermuisknop klikt, hij z’on melding geeft dat het uitstaat.
En je moet het dan ook NIET kunnen omzeilen door op de linkermuisknop te drukken, vervolgens op de rechtermuisknop te klikken en de linkermuisknop los te laten…

De SHIFT knop wil ik ook op een of andere manier uitzetten
Dus als je op mijn site zit en je op SHIFT drukt dan moet hij net z’on melding geven dat als je met de rechtermuisknop drukt!

Dit is nodig om het CDfreaks dealer forum up te kunnen houden, dus help ff aub, je doet er dan veel mensen plezier mee :slight_smile:

(]CARTMAN[): iedereen ff reageren hiero: http://borg.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=25019

bij deze gedaan :wink:

maar spijtig genoeg kan ik je nie helpen hiermee :frowning:

grrr… :slight_smile:
dacht…amazingduke…die is altijd wel serieus

krijg je dit :smiley:

beide dingen zijn NIET mogelijk…

gelukkig niet zeg… stel je voor dat elke site dadelijk allerlei toetsen uit gaan schakelen, dat zou een troep worden zeg…

tevens het uitzetten van de broncode weergeven kan natuurlijk nooit 100%… gelukkig maar anders zou iedereen zijn site beveiligen en zou niemand meer sources kunnen bekijken, dat zou de internet ontwikkeling niet goed doen :slight_smile:

De eerste is zeker wel mogelijk
Heb zelf erg veel sites gehad waar het bij werkte…
Of dat was dan gewoon mijn fout

2e leek mij inderdaad ook onmogelijk maar je weet maar nooit he :wink:

volgens mij kan het alletwee…
maar aan shift kun je wel een handler bouwen geloof ik

broncode kun je altijd opvragen via -> beeld/bron

kan inderdaad NIET
ook al doe je het in fullscreen om beeld,bron te voorkomen kan je met CTRL+N in een nieuw venster komen dus…

zo nodig is t tog niet ?
is alleen maar lastig

en zo’n goeie webdesigner istie vast ook niet, dus waarom zou iemand van hem willen rippen :slight_smile: en tis alleen maar irritant jah :wink:

Het probleem is dus dat onze freunden vos en advocaten niet achter de URL mogen komen omdat ze dan de hele tijd hypermart gaan maile :frowning:
En dan ligt het forum er weer uit…

Iemand een anders gratis host die je er niet zomaar afflikkert?

moet wel CGI ondersteunen!!

maak anders een pw protected site :wink:
en zorg dat het pw vr iedere user ander is :wink:

daarbij indien je CTRL D duwt, heb je hem zo bij je favorieten en weet je de url ook reeds al

nou
das dan heel simpel
dan moet de ctrl knop ook uitgeschakeld worden

Ja jonges…jullie willen een goed dealerforum, dus dan doen we het THE HARD WAY

Sorry vos, maar jullie laten ons geen andere keus
Ik hoorde van iemand dat je met visual basic de SHIFT en control knop kon uitschakelen en pas als je de PC opnieuw hebt opgestart dan doen ze het weer
Kan iemand dat ff voor ons maken want ben daar niezo goed in :smiley:

Of uitleg hoe het moet…maar er moet iets gebeuren!

tis jammer maar je kan t egt niet fullproof maken
en ook al zou dat kunnen zou niemand er meer opkomen want dan zijn de mogelijkheden zo minimaal dat er niks intressants opstaat
je moet gewoon naar f2s gaan ofzo, daar wordt je niet zo vaak eraf gekickt en ze supporten cgi/php/mysql enzo
http://www.f2s.com
en zorgen voor goeie backups dat je snel weer kunt herstellen

volgens mij is http://www.spaceports.com ook wel een goeie…