2 View Videobanden?

vbimport

heeft iemand al gehoord van dit nieuwe media type?? je kunt dan een goede speelfilm kopen voor ongeveer Fl 10,- , je kunt hem maar 2x bekijken en dan wordt die gewist. weet iemand misschien hoe je dit tegen kunt gaan dat ie niet gewist wordt ??

(ben dus niet de enige die af en toe in het blokker-krantje kijkt :wink: )

ik wilde eigenlijk net zo iets posten…ben best benieuwd hoe dat werkt (of hoe ik kan zorgen dat het NIET werkt ;))

‘this tape will self-destruct in 5 seconds’

zoiets?

ONE

Je kan toch gewoon de film overnemen op een andere band (als je de beveiliging kan omzeilen)…
Of anders gewoon op je TV kijken, en via SCART naar je PC…
Kun je het daarop opnemen, of vanuit je PC weer direct naar een andere videorecorder, ofzo…

Lijkt me wel leuk eigenlijk

Ja, ik keek d’r ook al raar van op. Er moet bijna wel 1 of andere magneet getriggered worden nadat je hem 2x hebt gekeken. Anders kan het bijna niet. Of de kwaliteit van de tape is zooo slecht dattie na 2x is versleten :stuck_out_tongue:

Heb ergens in de krant gelezen dat je de band twee keer kunt zien en dan wordt ie gewist.
Je krijgt ergens op tweederde van de film een bericht dat als je verder kijkt je de film nog 1x kunt zien.
Weet niet hoe de band gewist wordt of welk systeem in werking treedt nadat je de band voor tweederde gezien hebt
Ben benieuwd

Je kan volgens mij simpel de band open breken (schoefjes zoals die te vinden zijn bij een “normale” videoband zullen er wel niet in zitten)
Voorzichtig de beide rollen eruitnemen en in een lege “tapehouder” leggen. De oude effe als voorbeeld houden hoe t moet, maar t zal toch niet al te moeilijk zijn. Eventuele palletjes kan je gelijk verwijderen, want die zullen er denk ik wel in zitten.
klaar :cool:

Ik had die sesamstraat reklame best wel vaak gezien. Maar was steeds vergeten om het te posten.
Ik dacht er al aan om de laatste vaak saaie scene. Dus na de actie, gewoon terug te spoelen. Maar je kunt dus met 2/3 al niet meer terug spoelen. Toch raar want als de band is gewist krijg je toch een lege die je oneindig vaak kan gebruiken? Zeg maar zoals je een lege tape in de winkel koopt?
Maar mij lijkt openschroeven ook een ideale oplossing. Nog een leuke grap is om een video band te huren en dus die 2vieuw band te kopen en dan verwisselen :slight_smile: kan de 3e gebruiker van die huur film leuk naar ruis kijken :slight_smile:

Ja echt vaag eigenlijk zeg ach ja laten we het dan ook maar eens proberen een 10,- is niet zo veel he

ja heb ik ook gezien ook reclame op tv zelfs al…
werkt vrij simpel lijkt mij als je m 1x afspeelt draait op het einde van de band een tandwieltje een magneetje tegen de band aan als jem dan de volgende keer afspeelt word alles wat over het magneetje draait gewist…
lijkt me makkelijk te omzeilen gewoon ff band open en mechanica eruit. of tijdens de 1e keer kijken met een video-enhancher over tapen op een gewonen band…

Om precies te zijn wordt het mechanisme op 2/3 van de band “getriggerd”. Na de tweede keer wordt hierdoor een magneet tegen de band gedrukt die BIJ HET TERUGSPOELEN de band wist. Het hele mechanisme is erg eenvoudig te verwijderen.

:slight_smile: Eric

Originally posted by Totibbs
Nog een leuke grap is om een video band te huren en dus die 2vieuw band te kopen en dan verwisselen :slight_smile: kan de 3e gebruiker van die huur film leuk naar ruis kijken :slight_smile:

ik hoop dan dat je niet bij mij in de buurt woont.

Tis toch geen 1 april of wel?! :stuck_out_tongue:

Wie kijkt er trouwens vandaag de dag nog naar VHS?! hehe!

Originally posted by Wappy®
Ja echt vaag eigenlijk zeg ach ja laten we het dan ook maar eens proberen een 10,- is niet zo veel he

Ze waren bij de blokker toch 14,95…Of heb ik iets gemist :eek:

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Ze waren bij de blokker toch 14,95…Of heb ik iets gemist :eek: [/B]

14,95 of 9,95 bij inlevering van Airmiles bij Appie Heijn

Zeer makkelijk te kraken.
Kijk maar eens op:

gr. Ed:)

Wat zou je eigenlijkmoeten doen als je die video twee keer ehb bekeken? Moet je de doos en band dan weggooien? Of kan je er dan nog opnemen met die band?

Originally posted by Tekkie
Wat zou je eigenlijkmoeten doen als je die video twee keer ehb bekeken? Moet je de doos en band dan weggooien? Of kan je er dan nog opnemen met die band?

Dan is het gewoon een lege band die je kunt gebruiken voor alledaagse opnamen.
Sommige stumperds nemen bijvoorbeeld series als Westenwind, GTST of misschien zelfs Big Diet op :wink:

Originally posted by ed2
Zeer makkelijk te kraken.
Kijk maar eens op:
http://go.to/2view
gr. Ed:)

Dankjewel EDje ik zal eens gaan kijken of het echt werkt…

Kun je er niet gewoon een spijker inslaan? :slight_smile: