2 seconden stilte verwijderen met CDRwin

vbimport

Weet iemand hoe je de 2 seconden stilte
tussen de audiotracks kan verwijderen
met CDRwin, of is dit niet mogelijk
met dit programma ?

alvast bedankt

Ik had vroeger CDRWIN 3.6 en heb dat toen 1x gebruikt voor een audio cd en had toen 2 sec pauze sinds dien heb ik nooit gene CDRWIN meer gebruikt.
Ik denk niet dat je dat kunt instellen bij CDRWIN.

Ik heb gehoord van kameraden die wat met CDRWIN 3.8 kopieren dat die goed audio kunnen branden. Heb deze versie ook maar ik gebruik dat niet voor audio omwille van vroeger :slight_smile:

Ik gebruik al 2 jaar CDRWin en vind het persoonlijk hét beste brandprogramma dat er is (zeker in zijn formaat). Ik heb nooit problemen gehad met het kopiëren van CD’s, dus ik denk dat het aan jouw branden lag (zie HCL van CDRWin). Twee seconde stilte kan, dan moet je de track in een aparte CUE sheet zetten en daar 2 seconden tussen plaatsen. Makkelijker kan gewoon niet!

Goldenhawk heerst…grote tijd!

Hi,

Ik wil de stilte verwijderen, geen 2
seconden toevoegen. Hoe doe je dat ???

‘edto’ —>Ik wil de stilte verwijderen, geen 2
seconden toevoegen. Hoe doe je dat ???

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>…Twee seconde stilte kan, dan moet je de track in een aparte CUE sheet zetten en daar 2 seconden tussen plaatsen. …
<HR></BLOCKQUOTE>

moeilijk he lezen

[er vanuitgaand dat dit klopt][ik gebruik nero voor audio]

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 12 May 2000).]

Met Easy CD Creator kun je kiezen of je de twee seconden ertussen wilt hebben. Je kunt kiezen tussen ‘Track-at-once’ (mét twee seconden tussen de nummers) en ‘Disk-at-once’ (zonder twee seconden tussen de nummers).

Nu weet ik dat de meningen over Easy CD Creator nogal verdeeld zijn…
maar hij doet het wel

Groeten Koko

Met Winon Cd kun je ook kiezen uit Track at once en disc at once (voor het geval je bij voorbaat al geen Easy cd Creator wil gebruiken)

Ruff-Next_Gangsta

Kan jij mij een voorbeeldje laten zien hoe
ik dit dan moet doen, ik snap er de ballen
van !!

Alvast bedankt

Ik schaam me dood! Jeetje, dat ik een foutje maak bij het lezen…Goh! Bewijst maar weer eens dat ik niet perfect ben, maar waarschijnlijk ben je dat zelf ook niet. Daarom zou ik voortaan even een genuanceerder antwoord geven. Ik zal dan maar even mijn antwoord (waar ik tenslotte de moeite nog voor neem) even herschrijven:

Pak je nummertjes gewoon op vanaf je Windows Explorer beet en sleep ze naar CDRWin CUE sheet (onder Load Tracks). Daarna je CUE sheet opslaan, CDR-etje erin en koken die hap. Als het een MixCD betreft die je 1-op-1 wil kopiëren, dan gewoon RAW copy doen van disc-2-disc (niet HD als image disc gebruiken). Worx 4 me!

Je schoonmoeder weg sturen !!!
probeem opgelost

Ik denk dat ik het nu begrepen heb.
Euphoria en al de anderen bedankt voor
jullie info en geduld.