2 limburgers en 1 Vrachtwagen ( LoL)

vbimport

Een vrachtwagen met twee Limburgers staat voor een brug. Hun wagen kan er net niet onder.

Zegt de ene: “Als wij wat lucht uit de banden laten kunnen we verder.”

Andere: "Onnozelaar, het is van boven dat we er niet onder kunnen

:):):):slight_smile:

Hahahaha!! Wat moet we weer lachen. Ach zo blijft het tenminsten gezellig met zulk mensen hier op de CD-Freaks Forum

Belgisch Limburg dan toch :smiley:

maak niet limbos zijn een beetje dom of was dat alexander

Limburgers zijn niet voor niets reserve-belgen.

BELG = Ben Eerst Limburger Geweest.

hehe LoL

Originally posted by Da_Taxman
Belgisch Limburg dan toch :smiley:

nederlands limburg :wink:

ik ben zelf Limburger en wij hebben heel wat voordelen kwa taal Duits,Nederlands,Dialect,Frans, Engels

Originally posted by JAP
ik ben zelf Limburger en wij hebben heel wat voordelen kwa taal Duits,Nederlands,Dialect,Frans, Engels

Laat dat nederlands er maar af; zodra jullie reservaat uit gaan, heb je 1 tolk nodig.

Die van de vlaanders kunnen nog niet eens praten!
Ook al proberen ze ABN te praten !

Limburg ROELEERT !! :wink:

Originally posted by fordcapri
[B]Die van de vlaanders kunnen nog niet eens praten!
Ook al proberen ze ABN te praten !

Limburg ROELEERT !! :wink: [/B]

zo is het maar net…!

Originally posted by JAP

En wat doet jou denken dat Limburgers beter Engels spreken dan de rest van Nederland?

Originally posted by The Sorcerer
[B]Limburgers zijn niet voor niets reserve-belgen.

BELG = Ben Eerst Limburger Geweest. [/B]

Lach maar met Belgen, liever belg als hollander zulle, het eten bij jullie is ronduit afschuwelijk, zelfs in Engeland eet je beter. :slight_smile:

Originally posted by BeBoP
[B]

Lach maar met Belgen, liever belg als hollander zulle, het eten bij jullie is ronduit afschuwelijk, zelfs in Engeland eet je beter. :slight_smile: [/B]

Ja wat wil je ook; we kunnen geen vis, rundsvlees en kip meer eten, dus exporteren we gewoon die zooi naar België, die vreten rustig alles, maar zo blijft er voor ons weinig smakelijks over.

Originally posted by Misha
[B]

Ja wat wil je ook; we kunnen geen vis, rundsvlees en kip meer eten, dus exporteren we gewoon die zooi naar België, die vreten rustig alles, maar zo blijft er voor ons weinig smakelijks over. [/B]

Wat wil je nu zeggen, dat Nederlanders corrupter zijn dan Belgen maar het geluk hebben dat het nooit uitkomt? :slight_smile:

Limburgers hebben het beste bier, de beste voetbalspelers en een bescheidenheid die hun siert.
Zij passen hun taalgebruik niet aan en behouden hun eigenheid. Limburg leeft en roelt.

Originally posted by cum-a-lot
Limburgers hebben het beste bier, de beste voetbalspelers en een bescheidenheid die hun siert.
Zij passen hun taalgebruik niet aan en behouden hun eigenheid. Limburg leeft en roelt.

dat vind nou echt wel een mooie samenvatting…
mooi gesproken.!

Originally posted by BeBoP
[B]

Lach maar met Belgen, liever belg als hollander zulle, het eten bij jullie is ronduit afschuwelijk, zelfs in Engeland eet je beter. :slight_smile: [/B]

Als je niet kan koken wel ja :smiley:

D’r zijn zat Hollandse gerechten die heerlijk zijn.
Ik zeg niet dat ALLE hollandse gerechten heerlijk zijn.
Ik vindt er zelf ook een paar echt afschuwelijk (zoals spruitjes).

jammie, ik eet nu asperges

Persoonlijk zou ik zeggen dat de Hollandse frietjessaus overheerlijk is maar de echte Belgische fritten kunnen jullie toch niet nadoen hoor. Ik zie dat nu ook goed want hier in Miami heb ik nog geen enkele keer deftige fritten gegeten. Ik kan niet wachten om terug te komen en eens een goed bakkie friet te eten.