2 kleine simpele liekes gezocht

vbimport

ik ben al 2 dagen op zoek naar de ze 2 liekes
wel te downen op een gewone webpagina

1. jan leyers - forever young
  2. all saints - all hoocked up

alvast bedankt
je mag em ook via icq doorsturen
85990116

http://www.kazaa.com
http://www.winmx.com
moet je maar ff kijke bij Articles op de cdfreaks site. En dan “When napster is gone…”

Grtz,
RMX

Je kan toch gewoon napsterren?! Of is dat misschien een te ingewikkeld progje voor je?! (zit misschien wel een help file bij!) :stuck_out_tongue:
(altijd zullen er mensen blijven die het weer anders willen!) Hehe! :smiley:

napigator
CuteMX
eDonkey

en weet ik niet al meer…
moeten eigenlijk nog een paar goeie reviews geschreven worden over dit soort programmaatjes…iemand die zich geroepen voelt, graag.

Ey,

K zeg altijd maar gewoon; check mp3.pagina.nl
Dan zie je meteen wat er zo’n beetje te beleven valt in de mp3, geloof ik. Geen zin om te kijken wat er nou nog allemaal op staat hoor…

Maar lees cdfreaks en je blijft op de hoogte, lijkt me toch? Alternatieven zat!

Grtz JPtje.

P.s. why the fuck willen ze napster bannen dan? Je kan toch nooit alle mp3z verbannen van internet? Maarja, dan zal ik wel weer gek zijn…

Originally posted by jpschadde
P.s. why the fuck willen ze napster bannen dan?

Waar heb jij uitgehangen dan???
Napster is al maanden groot in het nieuws…

Toch iets vaker CD Freaks mainpage bezoeken zou ik zeggen :wink:

Ey,

Je moet nou niet dom gaan denken… …ik volg het la die tijd al maar ik vraag me nog steeds af; denk eens aan al die mp3 bestanden die al in omloop zijn, http://www.musicmatch.com ==> stop je cd in je cdrom en maak er binnen 10 minuten mp3tjes van.
Ga naar een napster look a like, waarvan de servers gehost zijn in de Filipijnen of waar dan ook waar het wel gewoon legaal is, of waar er gewoon nog geen wetten tegen zijn.
Met al dit nieuws is het mp3z uitwisselen volgens mij onder de mensen (die al op internet waren en die er nu net opkomen, die mensen die nieuw zijn op internet zoeken als eerst naar http://www.napster.com nou geloof ik) HEEL ERG BEKEND GEWORDEN.

Met andere woorden; Napster sluiten lost het probleem niet op. Napster gebruikers laten betalen lost ook het probleem niet op. (Wel voor vele mensen boven de 24 die een dikke protemonnee hebben en het niet erg vinden om te betalen, zo blijkt uit onderzoek - stond ergens bij http://www.webwereld.nl).

Dus dan mijn vraag weer: ‘P.s. why the fuck willen ze napster bannen dan? Je kan toch nooit alle mp3z verbannen van internet? Maarja, dan zal ik wel weer gek zijn…’

Grtz JP.

Zie alleen geen reactie van Mattel007 bij staan…maar ja.

Men wil napster bannen omdat het gerechtshof in Amerika dit strafbaar bevonden heeft.

MP3 is moeilijk uit te bannen, dat ben ik helemaal met je eens, maar ‘A journey of a thousand miles begins with the first step’. Ik heb al eerder in een post gezegd dat het succes van Napster haar eigen ondergang heeft betekend.

In het begin was het leuk en aardig en op kleine schaal, toen werd het groot en moest er iets tegen gedaan worden. Een grote en dure rechtszaak werd aangespannen. De belangrijkste reden was omdat de platenindustrie het illegaal achtte en zij bang waren voor hun inkomsten. Als meer subsidiaire reden is dit proces ook aangespannen om een uitspraak af te dwingen over het nu wel of niet illegaal zijn van dit soort programma’s.

De rechter in Amerika heeft bevonden dat het gelegenheid verschaffen voor de verspreiding van copyrighted materialen illegaal is en derhalve niet toegestaan. Deze uitspraak is een principiële uitspraak. Elk programma dat op dezelfde manier werkt is vanaf nu strafbaar en kan aangepakt worden zonder daar weer een heel duur proces voor aan te spannen.

De grote meute wordt wel degelijk gestopt tegen het gebruik van napster of napster look-alikes. Er is vanuit de platenindustrie wel degelijk een grote overwinning geboekt. Maar de internetgebruikers zijn inventief en zullen weer nieuwe manieren vinden om MP3 bestanden uit te wisselen. Het gebruik van MP3 bestanden is niet helemaal uit te bannen, maar wel enorm te beperken.

jpschadde, jouw vraag is tweeledig en het ene deel staat geheel los van het andere. Napster is illegaal en daarom aangepakt, het gebruik (en downloaden) van MP3 bestanden zal hoogstwaarschijnlijk (zeg nooit nooit) niet stoppen.

Ey Da_Taxman… …sorry dat ik d8 dat je Mattel007 was… …maarja je hebt dus wel gelijk:).

Alleen, ja, ik zou willen zeggen tegen iedereen: Blijf downloaden :wink: En als je niet download, dan koop of trade je maar ergens wat. Je kan mij eventueel wel e-mailen voor wat adresjes, aangezien dat hier op het forum niet open en bloot vermeld mag worden (geloof ik :wink: )

Grtz JP.
‘Knowledge is Power’

merci heb ze gevonden

Ey Da_Taxman… …(…)…maarja je hebt dus wel gelijk:).

Hmmm, gebeurt me steeds vaker de laatste tijd, moet toch een keer fout gaan :smiley:

Als internet met geur al bestaan had, had ik hier nu hoogmoed geroken :wink:

Maar je hebt dus WEL gelijk, maar ik denk niet dat je het ermee eens bent, dat napster (en eventueel alle andere 'napster look-a-likes) wordt gesloten, of wel?

Grtz JP.

B maar ik denk niet dat je het ermee eens bent, dat napster (en eventueel alle andere 'napster look-a-likes) wordt gesloten, of wel?[/B]

Persoonlijk zal het me niet zo heel veel uitmaken of napster of napster lookalikes verdwijnen of nog verder floreren, ik gebruik ze toch niet.

Maar voor al die andere gebruikers op internet hoop ik wel dat zij hun bestanden kunnen blijven uitwisselen, want de mogelijkheid ‘try before you buy’ vind ik wel een goed principe :wink:

Hehe, neh k download ook niet echt veel ofzow; meestal maar 10 nummers per maand ofzow.
Er is pas toch ook zo’n DVD uitgekomen met ietss van 50000mp3z erop?

K heb alleen geen dvd speler :wink:

Grtz JP.

P.s. try before you buy is idd wel ok ja. Maar ik koop geen singles meer in de winkel, ik koop alleen (als k cdbonnen krijg :wink: anders niet) cdtjes gewoon… …dus de verkoop van singles zal waarschijnlijk wel wat achteruit gegaan zijn ;D

Voor drive-in show zal ik toch echt veel origineel moeten blijven kopen, zijn namelijk controles op.

En napster??? Dat zuigt zo ie zo…zeker voor iemand als ik met 56 k verbindinkje :frowning:
Denk je lekker iets te downloaden met 2,6 kb/s (s…l.a…k…k…e…t…r…a…a…g) maar goed, het doet dan toch iets… maar dan heb je in 8 van de 10 gevallen van die IRRITANTE users die je er effe afgooien bij de 96 % of zo…

Echt frustrerend…BAH!

CD’s koop ik met regelmaat, nog steeds (nu meer dan voorheen zelfs).
Singles heb ik alleen in het begin ooit gekocht omdat ik een album toen niet kon betalen :wink:

Maar als DJ maak je toch gewoon een compilatie cd met al die singles, dan bewaar je de singels maar in een aparte bak, ingeval van een controle. Kan me zo voorstellen dat die cd’s best wel wat lijden…dan is een backup ideaal

ja, okee, maar losse singles is toch wel makkelijker draaien, zoekt makkelijker en sneller, ben het gewoon gewend.

Verzamelcd’s maak ik ook wel, maar dat is inderdaad echt als backup, dus als origineel niet meer werkt (gebeurt VEEL >> krassen, breken), en die backups staan vooral in .mp3
Tweede voordeel van die backups is dat we wel eens met 2 shows tegelijk weg moeten, dan moet je dus alle cd’s 2x hebben …

En terug naar napster: waar het wel eens makkelijk voor was, was dat als je savonds om 5 uur thuiskomt van werk, en je moet om 7 uur weer weg om te draaien>> dan effe snel dat ene liedje wat je nog moet hebben downloaden!! (10 x proberen, eindelijk gelukt)

hehe ja als DJ ken je dat wel s hebben ja.
Meestal als je ff tegen de users waar je download praat (instant messenger) dan mag je wel bij ze downloaden. T1 en T3 verbinding kan je ook (BIJNA) altijd alles vandaan halen.

Ennuh… …In Katwijk is een tentje (zal de naam maar ff nie noemen voor de veiligheid :wink: ) waar ze overdag gewoon een computertje aan hebben staan met een gigantische berg mp3tjes… …mag dat wel gewoon dan?

Grtz JPtje.
‘Knowledge is Power’

Ennuh… …In Katwijk is een tentje (zal de naam maar ff nie noemen voor de veiligheid :wink: ) waar ze overdag gewoon een computertje aan hebben staan met een gigantische berg mp3tjes… …mag dat wel gewoon dan?

Voor het draaien van muziek in gelegenheden geldt een ander regime.Officieel moeten bedrijven die in open ruimte muziek afspelen daar rechten voor afdragen. Bijvoorbeeld als je radio aan hebt staan in de winkel dan moet daar ook het een en ander voor rechten worden afgedragen. (afhankelijk van het oppervlak)

Voor meer informatie:
http://www.buma.nl/algemeen/1algemeen.htm

Ik weet niet precies hoe het zit als je MP3 bestanden afspeelt dan, of als je die bijdrage betaalt, je dan nog de originelen moet hebben…

Nou ja, dat zoeken ze maar lekker zelf uit dan :wink: Hebben die Vos & Advocaten en BUMA nog wat te doen, stelletje nietsnutten…

Grtz JP.