2 jaar cdfreak!

vbimport

ik klikte toevallig op m’n eigen naam hier, en ik zag dat het a.s. maandag (16-07-01) alweer twee jaar geleden is dat ik hier registreerde (en voor het laatst een lage telefoonrekening had :p)

m’n status wordt nu zeker cd-freaks opa

Hoor Opa Bob nou! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: …je wordt oud

nou ja, “senior member” klinkt oud genoeg, net zoiets als “senior citizen” ofzo :slight_smile:

…Ook leuk

congratz…
Ik denk echter niet dat je ‘‘opa’’ wordt genoemd. Anders komen hier een beetje veel opa’s.
En hoe zouden de mensen moeten worden genoemd die hier uit den beginne zitten? cdfreak lijk:confused:

Sja… …er zijn nog wel ouderen geloof ik ja :slight_smile: Ik zou ‘Opa Bob’ toch anders noemen; Overgang Bob ofzo :stuck_out_tongue:

Haha en dan ben ik zeker cd freaks kleuter
of zoiets :confused: :confused:

nog 12 dagen en ik zit hier ook 2jaar

Misschien kan ik eens afspreken met Crazy Bob om te gaan kaarten;)

Hahaha :slight_smile:
Nou euh… …misschien is het wel grappig om de statussen eens te veranderen :slight_smile: Kan dat makkelijk? Dan noemen we alle seniors gewoon opa’s :slight_smile:

denk dat het beste is dat alles blijft gelijk het is :wink:

dan kan je straks iedereen wel een aparte status geven;)

Mwah het is al duizend keer gezegd dat die status niet boeiend is maar mensen kijken er toch naar he… …heb ook s gezien bij status: Lame dealer ofzo, wel lullig als je zo heet, maarja, iedereen wat aparts is ook wel leuk :slight_smile:

Ehm…hoeveel posts per dag heb je dan wel niet :stuck_out_tongue:

Originally posted by jpschadde
Hahaha :slight_smile:
Nou euh… …misschien is het wel grappig om de statussen eens te veranderen :slight_smile: Kan dat makkelijk? Dan noemen we alle seniors gewoon opa’s :slight_smile:

het kan wel makkelijk maar we doen het niet :stuck_out_tongue:

vind het wel jammer: ben eigenlijk al veel langer bij cdfreaks dan aangegeven staat maar ze zijn mijn gegevens eens kwijt geraakt . Als je deze gegevens nog moest terug vinden zou ik het wel zeer leuk vinden als het werd aangepast moet ongeveer ook wel grijze haren gekregen hebben en mijn tanden ben ik al lang kwijt

Originally posted by RaSta
vind het wel jammer: ben eigenlijk al veel langer bij cdfreaks dan aangegeven staat maar ze zijn mijn gegevens eens kwijt geraakt . Als je deze gegevens nog moest terug vinden zou ik het wel zeer leuk vinden als het werd aangepast moet ongeveer ook wel grijze haren gekregen hebben en mijn tanden ben ik al lang kwijt

Voor zover ik weet zijn na een crash eens flink wat gegevens verdwenen, als de jouwe daar ook bij hebben gezeten is er geen kans meer ze terug te halen…

Wat was je vorige username?

Mijn gegevens waren er nog, ik ben dan ook nog niet zo heel lang freaker. Ik denk een jaar of twee drie nu. (Ik ben eigenlijk overgestapt naar cdfreaks.com omdat tlzone.com niet meer actief was. tlzone was een tijd een concurrent van cdfreaks, of althans, er werd over en weer nogal geflamed)

Originally posted by jojk
[B]Mijn gegevens waren er nog, ik ben dan ook nog niet zo heel lang freaker. Ik denk een jaar of twee drie nu. (Ik ben eigenlijk overgestapt naar cdfreaks.com omdat tlzone.com niet meer actief was. tlzone was een tijd een concurrent van cdfreaks, of althans, er werd over en weer nogal geflamed)

[/B]

Op de frontpage kom ik nogal lang :slight_smile: en op het forum nu ook iets van 2 jaar, ik ben echter pas in feb 2000 gaan reggen aangezien ik eerder nogal problemen had met de foonrekening…
Gelukkig kreeg ik in feb 2000 ISDN icm Superweb, dus de hele maand internetten voor 35 piek… toen werd het natuurlijk tijd om te gaan reggen :slight_smile:

en /me was bij warezcds.nu ; dat was ook soort van ‘flame-concurrentie’ :slight_smile:

what the fuck ? ik lees ook veel op het forum hoor enkel reply ik niet zo domw eg meer op alles wat gepost word …
veel replies wilt niet veel zeggen;)