19" scherm.. maar welke

vbimport

Ben dus van plan om een 19" scherm te kopen. Nee geen TFT, maar welke is de beste?
En als je prijzen hebt, graag inkoop (en ex btw)
Dacht zelf aan een samsun 950p niet duur en een res van 2024 bij nogwat.

Graag advies en het waarom.

Thanx.

Ilyama » da best! :wink:

Kunt volgens mij geen beter hebben dan een IIyama, hoewel de nieuwe LG ook een hele goede monitor is.
De LG heeft niet van die lijntjes boven en onder op de monitor (flatscreen)

Zelf heb ik een iiyama visionmaster pro 450
erg tevreden mee, beste aankoop sinds tijden.

Een monitor gaat lang mee, en is eigenlijk een component waar je niet op moet bezuinigen, althans dat vind ik.

Sony heeft ook goede monitors.
Maar goed, aan jou de keus.

iiyama 19" is ongeveer 1200 piek

Zou ik dus de IIyama 19" A902MT 0,25 Flatscreen Vision Master 451 moeten kopen.

Maarja… als LG niet van die afschuwelijke lijnen door het beeld heeft lopen… dan is dat ook een overweging

LG Flatron 915 FT Plus

Die roelt echt!!

Vind die mooier dan de IIyama, zekers te weten.
Het enige is dat die IIyama een multimedia bay heeft, maar het beeld (die twee lijntjes onder andere) en het uiterlijk vind ik beter (we hebben ze beide in de winkel op demo staan)…

Alleen die 915 LG is niet overal zo goed verkrijgbaar als de IIyama… (heeft ook erg lang geduurd voordat deze echt beschikbaar was op de NL markt)

Kunne we die LG misschien ook ergens online bekijken?! (geen webcam in Tax z’n store?!)

Originally posted by Wookie
Kunne we die LG misschien ook ergens online bekijken?! (geen webcam in Tax z’n store?!)

Was ooit wel een idee om dat te doen, webcam in onze store…maar is er nooit van gekomen (zoveelste goede idee waar niets mee gedaan werd…zucht)

Maar op de sites:

www.lge.nl
www.lg.co.kr
is er helemaal niets te vinden over deze monitor, terwijl we die toch echt hebben staan…

Kan em helaas ook niet inscanen, de folder dan, want ik ben pas over drie weken weer op mijn werk :smiley:

En wat is me Philips monitor ??? Zijn ze ook goed of niet ??? En zeker die BILLIANCE ???
Met vriendelij groeten

Tuurlijk is die Ilyama heel goed.
Ik ben aan het sparen voor de 22", maar dat duurt nog FF. ( Monitor IIyama 22" A201HT Flatscreen FL. 2299.00 )

Ik heb op het moment een 19" van Scott, prijs/kwaliteit best oke :slight_smile: 3 jaar garantie enzow.
En een perfect beeldtje, voor dat geld. ( voor dat geld )

Monitor Scott 19" 995 - 95 Khz TCO95
Professional Line 995
Beeldbuis van LG .26 fl.849.00

mzzl mrDJ

LifeTec 19" uit den Aldi lol :smiley:

werkt nog altijd hier na een jaar en half :slight_smile:

nog nie geïmplodeerd :wink:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]LifeTec 19" uit den Aldi lol :smiley:

werkt nog altijd hier na een jaar en half :slight_smile:

nog nie geïmplodeerd :wink: [/B]

Ik had eens gekeken aldaar ( bij de Aldi ). Toen hadden zij de 17" monitor daavan, maar dat was dezelfde als de Scott 17" die ik ook hier heb staan. En die koste toen FL 449,- , en dan heb ik zoiet van : Ik ga wel naar een echte computerzaak, voor 2 tientjes meer, maar wel meer zekerheid.

Want hoe gaat het bij de Aldi als je monitor defect is ?
*Ga je dan terug naar de winkel ?
*Krijg je een vervangende monitor ?
*Hoelang krijg je daar garantie ?
*En ga zo maar door…

Het is wel gemakelijk ( voor mij wat meer, want ik woon direct tegenover ) want er zijn leuke aanbiedingen, maar krijg je ook " echt " waar voor je geld ?

BTW. Die 19" heb ik daar nog niet gezien !!

mzzl

Hmmm kheb een Scott 17" maar ben toch echt heel hard aan een andere aan het denken aangezien het beeld net egg 100% scherp is op hoge resoluties (is maar 60Khz dat ding :frowning: )…

Ik heb op die 17" een resolutie van 1280 bij 1024.
En dat is mooi scherp, geen problemen mee.
En die 19 " staat het zelfde, het zijn beide Scott’s.

mrDJ

Originally posted by mrDJ
BTW. Die 19" heb ik daar nog niet gezien !!

da was ook hier in belgie he :slight_smile:

Ook enig idee waar ik die monitor kan bestellen?

Die LG dus, want dat lijkt me wel wat. Ik neem aan dat het ook de beste 19" van dat merk is. Alleen jammer dat de max res. 1600x1200 is.

ThanX, dit was dus precies wat ik zocht, een flatscreen zonder afschuwelijke lijnen.

Maz(zel)