15.000 stolen Teac Writers intercepted

vbimport

I just posted the article 15.000 stolen Teac Writers intercepted….

Source: De Televaag

Small english summary:

The Friese police dep. has arrested 2 criminals from Leeuwarden (32 and 51 years old). They are being accused of stealing over 15.000 brand new cd…

Read the full article here:  [http://www.cdfreaks.com/news/1046-15_000-stolen-Teac-Writers-intercepted__.html](http://www.cdfreaks.com/news/1046-15_000-stolen-Teac-Writers-intercepted__.html)

Feel free to add your comments below. 

Please note that the reactions from the complete site will be synched below.

Damned there goes my mercandise GRRRR

Whahaha, gelukkig zijn het teac’s ! Ik schrok al…

Heb net partijtje philips 8x binnen, en moet er nog meer krijgen…maar dat zit dus wel goed. was al bang dat “mijn” branderkes weg waren

Woow, dat zijn er veel. Gaan ze nog controleren op vuurwerk, denk je, ik zit goed want ik heb geen vuurwerk, maar nee hoor!! Ze wilde ergens anders de fik in stoppen!

hehe

D0uG

shut the hell up, if you want to make a comment that people can read make it in ENGLISH

Fucking english please

Oh do shut up English. Why, isn’t it Tea-Time already?

Hey DjRolo, wat vraag je voor die branderkes?

Nou zie je me toch een luie politie hier in Nederland. Zitten ze een IETS nuttigs te doen, zoals belgisch vuurwerk zoeken, worden ze totaal op een ander spoor gezet door een paar shitbrandertjes. Hoeveel Enschede’s moeten er nog komen voordat die tyfus-politie wakker wordt? Ik wou dat er eens eenm landelijke staking van de politie was, dan deed ik niks anders dan af en aan met een vrachtwagen naar Belgie rijden, strijkers halen. Is trouwens een leuke “2e baan” nu met nieuwjaar. Naast CD’s doe ik ook Belgisch vuurwerk, iemand interesse voor 500 strijkers voor FL30,-?

Oh ja, “source: De Televaag”??
De link verwijst naar de “Telegraaf”. Mogen jullie hier geen reclame maken of zo?
Zo, nu eerst een heerlijke bavaria. Jaa, maar wij haben Dommelsch!.

Ja, wij hebben dommelsch!! En plextor natuurlijk, geen Teac

Yeah, it IS annoying with all the dutch crap here, but it still IS a dutch website, so we’re kinda asking for it by entering this website.
Maybe it’s time to find another website for cd-burners… any suggestions?

he betreft die strijkers, geef me ff je email, ik heb nog nidraten liggen.
grtz

Snap die nederlanders toch niet…
Warez sites, bestialiteiten etc is allemaal legaal, maar een beetje vuurwerk kan blijkbaar niet ??
Moet ik jullie een containertje bestellen

FUCK zijn ze gesnapt FUCK met 15000 Teac writers ben je echt binnen, dan kan je voor de hele FUCKING WORLD Crazytes,Twilight copieeeren ha ha. dan word je Miljardtriljardnair ha ha

Toevallig…ik zoek nog naar vuurwerk, wie heeft er mooie zware dingen liggen ? Chinese rollen, mortieren, pijlen, bloembedden en dergelijke ? :d

kan iemand strijkers naar mij toe sturen voor f 8- per slof mail me maar ff en als je het duurder wil verkopen ook goed. mail adres = ramon4ever14@hotmail.com

Vittu tollasta jaksa kukaan lukea. Opettelisivat kirjoittamaan jotain oikeata kieltä. (sian)Saksaa kun ei ymmärrä kukaan